اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

بهسازی ورودی و خروجی‌های شهر قزوین با 5 هزار تن قیر

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: برای بهبود و بهسازی وضعیت ورودی و خروجی‌های شهر قزوین 5 هزار تن قیر در اختیار شهرداری قزوین قرار می‌دهیم.

بهسازی ورودی و خروجی‌های شهر قزوین با 5 هزار تن قیر

حامد مانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین برای بهبود و بهسازی وضعیت ورودی و خروجی‌های شهر قزوین پنج هزار تن قیر در اختیار شهرداری این شهر قرار می‌دهد، اظهار کرد: استان قزوین شاهراه ترانزیتی است که 14 استان شمال و شمال غربی را به جنوب و مرکز کشور متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه تسهیل در ترافیک محورهای مواصلاتی و تردد شهروندان استان قزوین یکی از دغدغه‌های مسئولان اداره‌کل راه و شهرسازی استان است، ادامه داد: پس از طی روال اداری و در اختیار قرار دادن این حجم قیر، شهرداری قزوین فعالیت خود را آغاز کرده و به وضعیت مجراهای ورودی و خروجی این شهر رسیدگی می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: 3 هزار و 500 تن قیر آماده تحویل است و امیدواریم با همت و همدلی دستگاه‌های متولی هر چه زودتر شاهد بهبودی شرایط این بخش از مسیرهای شهر قزوین باشیم تا مشکلات همشهریان در تردد از این مسیرها برطرف شود.

انتهای پیام/2667/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول