اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‎فقیه سپاه اردبیل:

خودباوری در اندیشه بسیج تبلوری واقعی پیدا کرده است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‎فقیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خودباوری در همه صحنه‌های حضور بسیج نمادی واقعی و حرکتی سازنده پیدا کرده و زمینه قوت و انسجام بیشتر را در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است.

خودباوری در اندیشه بسیج تبلوری واقعی پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صاحبعلی رحیمی عصر امروز در همایش بسیج با رویکرد تقویت اقتصاد مقاومتی در جهاد کشاورزی اردبیل اظهار کرد: بسیجی بر ایمان، اعتقادات و عواطف متکی است، بسیج برخاسته از ایمان، عشق، علاقه و اعتماد به نفس است و بسیج یک مجموعه‌ای در جهت حرکت نظام و مجاهدت برای مردم و رضای الهی است.

وی تصریح کرد: اگر حرکت بسیج در مسیر اسلام نباشد، دچار زاویه می‌شود چراکه تاکیداتی که بر ویژگی بسیج می‌شود از همه مهمتر و بالاتر بصیرت و آگاهی و ژرف‌نگری اوست، از ویژگی‌های دیگر بسیج اخلاص است و بی‌تمنا کار کردن که در آن خداوند متعال کارفرماست و در این فی‌مابین بسیج از خود هزینه می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‎فقیه سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: نقشه راه آینده نظام جمهوری اسلامی را بسیج ترسیم می‌کند، بسیج و بسیحی همیشه آماده است این آمادگی با بصیرت و آگاهی است و هماهنگی با ولایت فقیه به عنوان برج مراقبت جمهوری اسلامی از وظایف بسیج است.

رحیمی افزود: حبل‌الله خداوند متعال ولایت فقیه است که بسیج از این ریسمان حفاظت و حراست کرده و همین بسیج است که از نفوذ استکبار جلوگیری می‌کند. 

وی با قدردانی از روحیه بسیحی عدیل سروی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مقوله نفوذ بیان کرد: بسیج امروز در همه صحنه‌ها آماده و بیدار است و می‌داند که مناسب‌ترین بستر نفوذ در حال حاضر در فرجام هسته است و خوب می‌داند که هدف دشمن از آن تغییر ماهیت جمهوری مقدس اسلامی است.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: آمریکا راهبردهای مختلفی برای براندازی طراحی کرده که تماماً با شکست روبه‌رو شده این نفوذ در دانشگاه‌ها، روزنامه و مراکز تصمیم‌گیری از شگردهای دشمنان است که باید بسیج با قدرت و قوت تمام در مقابل آن ایستادگی کند.

وی ادامه داد: دشمنان در پی این هدف هستند که نفوذ را جامه عمل بپوشانند، نفوذ در بحث تغییر سیرت جمهوری اسلامی هدف اصلی دشمنان را تشکیل می‌دهد که در آن براندازی استقلال و آزادی جمهوری را نشانه رفته‌اند.

رحیمی گفت: هدف نهایی این است که اگر باورها و اعتقادات مردم تغییر کرد از جمله در امامت، ولایت، حجاب و پوشش تغییر رفتار نیز به دنبال آن رخ می‌دهد که یکی از خطرناک‌ترین اهداف دشمنان است.

وی در ادامه افزود: تغییر سبک زندگی و پناه بردن به ماهواره‌ها، گوشی‌های موبایل، خوردن غذا در خارج از خانه و... از جمله مصادیق نفوذ است، تغییر زندگی از طریق نفوذ سبب می‌شود که تغییر رفتار ایجاد شده و ارزش‌های جمهوری اسلامی زیر سئوال برود.

رحیمی تصریح کرد: تغییر سیاسی از اهداف دیگر نفوذ دشمنان است و وظیفه‌ای که لازم است، رعایت شود وحدت و انسجام درونی مجموعه است، وحدت باید در خانواده و جامعه به بهترین شکل ممکن نمود خود را حفظ کند.

در این مراسم از سه نفر از بسیجیان فعال این سازمان به اسامی برادران ودود کاظمی، رحمان نصیری و جنت علی جعفری تجلیل شد.

انتهای پیام/62003/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول