اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

درونی کردن ارزش‌ها گام اول ورود به مسائل فرهنگی است

فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: گام اول در زمینه ورود به مسائل فرهنگی و کار کردن در این زمینه‌، درونی کردن ارزش‌ها در افراد و به طور ویژه نوجوانان و جوانان است.

درونی کردن ارزش‌ها گام اول ورود به مسائل فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، محمد حجتی‌پور عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به ضرورت سرعت‌بخشی به ارائه خدمات به مردم اظهار داشت: ایجاد فرهنگ تعامل بین ادارات بسیار ضرورت دارد.

حجتی‌پور بیان داشت: مجموعه دستگاه‌های دولتی در شهرستان عنبرآباد با وجود تنگناها و بعضی گرفتاری‌هایی که دارند، چاره‌ای جز تعامل و یاری رساندن به یکدیگر در راستای کیفیت‌بخشی به امور ندارند.

وی هزینه کردن در آموزش و پرورش را عین سرمایه‌گذاری دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه عظیم تعلیم و تربیت با توجه به اینکه به طور مستقیم و غیرمستقیم با تمام افراد جامعه سروکار دارد و رشد و پیشرفت فردی و اجتماعی بسته به نحوه عملکرد آموزش و پرورش است و می‌طلبد تا تمامی دستگاه‌های شهرستان نسبت به کمک‌رسانی ویژه به آموزش و پرورش اقدام کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد همچنین با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در سطح جامعه، خاطرنشان کرد: علی‌رغم وجود جلسات و کارگروه‌های متعدد اجتماعی، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و تعدد مراکز و متولیان فرهنگی، خروجی مناسبی در این زمینه شاهد نیستیم که باید ضمن ریشه‌یابی این مهم‌، به صورت دقیق و اساسی نسبت به تقویت بنیان‌های اعتقادی و عقیدتی افراد جامعه وارد عمل شویم.

فرماندار عنبرآباد اذعان داشت: گام اول در زمینه ورود به مسائل فرهنگی و کار کردن در این زمینه‌، درونی کردن ارزش‌ها در افراد و به طور ویژه نوجوانان و جوانان است، زیرا اگر ارزش‌ها در فردی درونی شد و جزء لاینفک وجودی و اعتقادی وی درآمد، هیچگاه به سمت ضد ارزش‌ها نرفته و آسیب‌ اجتماعی نیز نخواهیم داشت.

حجتی‌پور لازمه موفقیت در درونی کردن ارزش‌ها و اعتقادات را الگوسازی مناسب برای نوجوانان و جوانان دانست و خاطرنشان کرد: زمانی که یک مسئول گفتار و رفتار وی سنخیت نداشته باشد، هیچگاه نباید توقع داشت که جامعه هدف اصلاح شود.

وی در ادامه نظم و انضباط اداری‌، وحدت و همدلی‌، تکریم ارباب رجوع‌ و وقت‌شناسی را از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدیر دانست که به تبع آن، زیر مجموعه دستگاه نیز موظف و مکلف به اجرا هستند.

انتهای پیام/80005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول