اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی:

استکبار جهانی ایمان مردم ایران را هدف قرار داده‌ است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی، گفت: استکبار جهانی ایمان مردم ایران را هدف قرار داده‌ است.

استکبار جهانی ایمان مردم ایران را هدف قرار داده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، علی غضنفری صبح امروز در آیین تجلیل از فرماندهان برتر بسیج در جشنواره مالک اشتر، استانی و کشور اظهار داشت: هجمه‌های بسیاری در شرایط فعلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بسیج کارنامه درخشانی از اول انقلاب تاکنون داشته است و امروز بسیج در خط مقدم جنگ نرم قرارگرفته است ادامه داد: به برکت وجود شهدای بسیجی و رهبری عزیز در تمام مأموریت‌ها و صحنه‌هایی که باعث توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی می‌شود توسط بسیجیان خلق خواهد شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) از حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب تقدیر کرد و افزود: امروز رسالت خطیری که بسیجیان بر عهده‌ دارند و می‌توانند راه شهدای جاوید را پاس دارند و از ارزش‌های والای نظام، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن محافظت کنند.

وی افزود: ایمان نهال انقلاب اسلامی است و آنچه امروز استکبار جهانی آن را هدف حملات خود قرار داده‌است به فرموده حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌ العالی) ایمان مردم مسلمان ایران اسلامی است.

در پایان نیز از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه الغدیر شهر خورموج موفق در جشنواره شهید رجایی، شهرستانی، استانی و کشوری تقدیر شد.

انتهای پیام/66001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول