اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر منتهی به مهران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های کرمانشاه خبر داد و گفت: امکان خروج زوار از مرز خسروی به عراق وجود ندارد.

ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر منتهی به مهران

سردار منوچهر امان‌اللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از تشکیل قرارگاه اربعین در نیروی انتظامی استان کرمانشاه خبر داد.

امان‌اللهی استان کرمانشاه را مسیر حرکت زوار اربعین حسینی به مرز مهران برای سفر به کربلای‌معلی عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته و امکانات و تجهیزات لازم تدارک دیده شده است.

وی از صدور گذرنامه طی 24 ساعت شبانه‌روز در کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: گشت‌های انتظامی و تیم‌های پلیس‌راه در استان کرمانشاه برای خدمت به زائران تشکیل شده است.

این فرمانده ارشد انتظامی به فعالیت اداره گذرنامه نیروی انتظامی استان کرمانشاه از ساعت هشت الی 18 اشاره کرد و افزود: تا زمانی‌که مراجعه‌کننده‌ای باشد، ارائه خدمت به متقاضیان انجام می‌گیرد.

امان‌اللهی تاکید کرد: امنیت کامل برای تمامی زائرسراها و موکب‌های بین راهی در محورهای منتهی به مرز مهران برقرار است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ترافیک نیمه‌سنگین، اما روان در جاده‌های استان خبر داد و بیان داشت: رانندگان حادثه‌ساز و مواردی همچون سرعت و سبقت غیرمجاز توسط پلیس‌راه با برخورد قانونی مواجه می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه امکان خروج زوار از مرز خسروی به عراق وجود ندارد، تصریح کرد: زوار به یکی از سه مرز مهران، چزابه و شلمچه باید مراجعه کنند.

این مقام مسئول از اسکان روزانه 60 هزار نفر زائر در منازل مردم متدین و زائرسراهای سطح استان کرمانشاه خبر داد.

انتهای پیام/2700/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول