اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند مطرح کرد

نفوذ فرهنگی 120 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان بر باورهای ملت ایران

امام جمعه دماوند گفت: امروز 120 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان درصدد نفوذ فرهنگی بر باورهای ملت ایران هستند.

نفوذ فرهنگی 120 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان بر باورهای ملت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در اجتماع شکوه ایستادگی بسیجیان شهرستان دماوند که در مسجد جامع شهر دماوند برگزار شد، ضمن گرامیداشت پنجم آذر سالروز بسیج مستضعفین با اشاره به آیات نورانی قرآن اظهار کرد: جامعه‌ای به رستگاری و سعادت می‌رسد که کلیدهای خوشبختی را داشته باشد و یکی از این کلیدها، صبر است.

وی ادامه داد: بسیجیان همواره باید پرتوان و هوشیار باشند تا مقابل اعمال، رفتار و گفتار دشمنان و استکبار مقاومت کنند و پایدار باشند.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه دشمنان رسانه‌های گوناگونی را در اختیار دارند تصریح کرد: دشمنان با در اختیار داشتن رسانه‌ها شبهه فرافکنی و سعی می‌کنند تا به اسلام ضربه بزنند.

علاءالدینی در خصوص تعداد شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای نیز بیان کرد: دشمنان با در اختیار داشتن 3 هزار شبکه ماهواره‌ای که بیش از 120 شبکه آن فارسی‌زبان است، سعی در نفوذ فرهنگی بر باورهای ملت ایران دارند.

وی گفت: در کره زمین آن‌چنان مخاطب فارسی‌زبان وجود ندارد که بیش از 120 شبکه ماهواره‌ای را برای فارسی‌زبانان در نظر گرفته‌اند و این آمار بسیار هشداردهنده است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: کشور چین جمعیتی بیش از یک میلیارد نفر دارد که در مقایسه با مخاطبان فارسی‌زبان و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان در دنیا به نسبت از شبکه‌های کمتری برخوردار است.

علاءالدینی در پاسخ به این سئوال که آیا دشمنان علاقه‌ای به مفاخر و بزرگان ایران دارند یا خیر، گفت: تعداد شبکه‌های فارسی‌زبان در ماهواره‌ها و همچنین برگزاری کرسی‌های زبان فارسی در دانشگاه‌ها توسط دشمنان به خاطر علاقه آنها به ایران نیست، بلکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری برای نفوذ فردی به ملت ایران اسلامی به حساب می‌آید.

وی در خصوص سرمایه‌گذاری دشمنان بر افراد تصریح کرد: دشمنان برای نفوذ هر کاری را انجام داده‌اند و گاهی بر روی افراد نیز سرمایه‌گذاری می‌کنند که آن را انقلابی جلوه دهند تا در سال‌های بعد از این فرد به عنوان طعمه استفاده کنند.

امام جمعه دماوند با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «نفوذِ جریانی، خطرناک‌تر از نفوذِ فردی است»، گفت: نفوذ جریانی، تنها شعار است و در عمل مطابق با نظرات ولی‌فقیه نیست.

علاءالدینی اضافه کرد: افتخار ما این است که دشمنان با از بین بردن تمام قواعد سیاسی هنگامی که به ایران سفر می‌کنند، مشتاقانه به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند تا عشق و ارادت خود را به ایشان نشان دهند.

وی گفت: امیدواریم با عنایت خداوند متعال بتوانیم همچون شهدای گران‌قدر که جان و مال خود را در طبق اخلاص نهادند، ما نیز در مسیر آنها پابرجا بمانیم.

انتهای پیام/67015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول