اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

وزیر کشور به جای ‌پیگیری اعتراض ‌فتنه‌گران ‌مشکلات مردم ورامین را رفع کند/محکومیت توهین ناجوانمردانه به مردم دیار 15 خرداد‌

امام جمعه موقت ورامین گفت: به جای دستور پیگیری اعتراض به حضور فتنه‌گران دستور پیگیری مشکلات مردم ورامین را بدهید.

وزیر کشور به جای ‌پیگیری اعتراض ‌فتنه‌گران ‌مشکلات مردم ورامین را رفع کند/محکومیت توهین ناجوانمردانه به مردم دیار 15 خرداد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مردم ورامین مشکلات فراوانی دارند اما یک نفر پیدا نشده داد مردم را بشنود در حالی که برای یک همایش اصلاح‌طلبان همه دلسوز شده و دستور پیگیری داده‌اند، به جای دستور پیگیری اعتراض به حضور فتنه‌گران دستور پیگیری مشکلات مردم ورامین را بدهید.

اربعین مانور شیعه/امامزاده یحیی (ع) محل تجمع مردم ورامین در اربعین

وی با اشاره به سالروز اربعین حسینی افزود: زیارت اربعین یکی از نشانه‌‌های شیعه معرفی شده و امروز اربعین به مانور شیعه تبدیل شده است، خوشا به سعادت آنان که در این راه حرکت کردند، از سال گذشته تصمیم گرفته شد که اجتماع باشکوهی در ورامین برگزار شود.

‌محمودی اضافه کرد: امسال تجمع عزاداری اربعین در آستانه مقدس امام زاده یحیی(ع) برگزار می‌شود که طبق اطلاعات با پنج واسطه به وجود مقدس امام حسن مجتبی(ع) می‌رسند.

این مسئول ادامه داد: بنای با عظمت امامزاده یحیی (ع) نشان از جایگاه ایشان دارد، به همین منظور توجه بیشتر جامعه به این حرم مطهر و عزاداری روز اربعین از ساعت 10 صبح در این امامزاده برگزار می‌شود.

در حادثه قرچک سخنران سخنرانی خود را کرد، اعتراض به حضور برخی فتنه‌گران بود

‌محمودی در ادامه با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر گفت: از هم‌اکنون فعالیت‌های انتخاباتی آغاز شده، اما این که از نظر قانون می‌توان همایش انتخاباتی گرفت بحثی دیگر است که اکنون نمی‌خواهم به آن بپردازم اما گروه‌های رقیب باید یک نکته را جدی بگیرند، آن هم مطرح کردن افراد منتسب به فتنه و زمینه‌سازی تطهیر آن افراد پذیرفته نیست.

خطیب نماز جمعه ورامین با تاکید بر اوج نگرانی رهبری گفت: نمی‌گذاریم عده‌ای به اسم همایش بخواهند فتنه‌گران را مطرح کنند، خوب همایشی در قرچک برگزار شد و سخنران نیز سخنرانی کرد، عده‌ای مردم دلسوز تجمع کردند و به این موضوع اعتراض کردند، اما اتاق فکر زنجیره‌‌ای فتنه به همین بهانه شروع به تاخت و تاز به مردم متدین ورامین کردند.

به جای دستور پیگیری اعتراض به حضور فتنه گران دستور پیگیری مشکلات مردم ورامین را بدهید

وی با انتقاد از برخی موضع‌گیری‌های مسئولان کشوری گفت: برخی مسئولان کشور با صدور فرمان رسیدگی به حادثه ورامین بهانه‌ای درست کردند که به مردم ورامین توهین کنند، اولاً جای تعجب است برخی مسئولان به تفاوت بین قرچک و ورامین توجه ندارند، ثانیاً مردم ورامین مشکلات فراوانی دارند یک نفر پیدا نشده داد مردم را بشنود اما برای یک همایش اصلاح‌طلبان همه دلسوز شده و دستور پیگیری داده‌اند، به جای دستور پیگیری اعتراض به حضور فتنه‌گران دستور پیگیری مشکلات مردم ورامین را بدهید.

هیچ مسئولی از حیثیت مردم ورامین در برابر روزنامه موهن دفاع نکرد

محمودی تصریح کرد: چرا تا این لحظه کسی از حیثیت ورامین دفاع نکرده و آن روزنامه زنجیره‌ای موهن مورد مواخذه قرار نگرفته است، البته مردم ورامین سابقه توهین به خود را از زمان پهلوی دارد، آن روز پهلوی به این مردم توهین می‌کنند و امروز روزنامه‌های زنجیره‌ای این توهین را ادامه می‌دهند.

وی اظهار داشت: امروز فریاد ائمه جماعت، مردم، امام جمعه و نماینده مردم دیار 15 خرداد «مرگ بر فتنه‌گر» است.

نباید هرکسی از ارزش‌ها و محکمات انقلاب و امام (ره) گفت با اتهام جناحی‌گری و افراطی‌گری روبرو شود

امام جمعه موقت ورامین گفت: به جای این که یقه کسانی را بگیرند که راه را برای تحریک احساسات مردم باز کردند آمدند و تجمع‌کنندگان را مواخذه می‌کنند، البته رهبری در دیدار بسیجیان «مسائل حاشیه‌ای» را مکمل جریان نفوذ خواندند و افزودند: در این قضیه، کسانی که بر ارزش‌ها و اصالت‌ها پای می‌فشرند به افراطی‌گری و تندروی متهم می‌شوند تا در سایه سکوت آن‌ها و تضعیف تدریجی ارزش‌ها و آرمان‌ها، زمینه تحقق اهداف پروژه نفوذ فراهم شود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در همین زمینه با انتقاد شدید از کسانی و جریان‌هایی که با اتهام افراطی‌گری، بسیج را تخطئه می‌کنند افزودند: نمی‌گوییم این افراد و جریان‌ها، این کار را آگاهانه انجام می‌دهند اما با این اتهامات، دانسته یا ندانسته، خاکریز مستحکمِ بسیج را تضعیف و پروژه خطرناک نفوذ دشمن را تکمیل می‌کنند. ایشان با توصیه و نصیحت به کسانی که از جایگاه‌ها و تریبون‌های مختلف، حامیان اصالت‌ها و بنیان‌های انقلاب را تضعیف و تخطئه می‌کنند، افزودند: نباید هرکسی از ارزش‌ها و محکمات انقلاب و امام(ره) گفت با اتهام جناحی‌گری و افراطی‌گری روبرو شود.

محکومیت توهین ناجوانمردانه به مردم دیار 15 خرداد/برخی مسئولان امتحان خوبی پس ندادند

‌محمودی ادامه داد: ما امروز این توهین‌های ناجوانمردانه به مردم دیار 15 خرداد را به شدت محکوم می‌کنیم، چرا تحت لوای قانون برای حضور ساکتان فتنه و فتنه‌گران زمینه‌سازی می‌کنند، امروز برخی مسئولان امتحان خوبی پس ندادند، باید بیدار بود و نگذاشت زمینه نفوذ فراهم شود.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: آمریکایی‌‌ها می‌خواهند از فضای ایجاد شده بعد از برجام پروژه نفوذ را به انجام برسانند، رهبری طی ماه‌های اخیر بیش از 80 بار واژه نفوذ را مطرح کردند آن وقت برخی مسئولان به جان نیروهای دلسوز افتاده و به جای جلوگیری از نفوذ برای هتاکان قلم به دست و نشریات زنجیره‌ای زمینه فعالیت فراهم می‌کنند.

وی افزود: اما آمریکا و عوامل آن در داخل بدانند آرزوی نفوذ در نظام اسلامی را به گور خواهند برد.

خطیب جمعه ورامین در پایان خاطرنشان کرد: بیدار باشیم، اگر به خواب رویم نفوذی‌ها کار خود را خواهند کرد.

انتهای پیام/2462/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول