اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هماهنگی موکب قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام 160 خادم برای خدمت‌رسانی در موکب قمربنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری

مسئول هماهنگی موکب قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اعزام 160 خادم برای خدمت‌رسانی در این موکب به نجف خبر داد.

اعزام 160 خادم برای خدمت‌رسانی در موکب قمربنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام محمد اصغریان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرکرد از استقبال بی‌نظیر و پرشور زائران اربعین حسینی از موکب قمربنی‌هاشم(ع) این استان در مسیر نجف به کربلا خبر داد و اظهار کرد: موکب چهارمحال و بختیاری در مسیر نجف به کربلا از چهار روز گذشته کار خدمت‌رسانی خود به زائران حسینی را آغاز کرده و تاکنون بیش از 80 هزار غذای گرم بین زائران توزیع کرده است.

وی با اشاره به اعزام 160 نفر خادم برای خدمت‌رسانی در این موکب تصریح کرد: در این موکب نانوا، آشپز و قصاب برای تهیه و پخت نان و غذای گرم مستقر و در سه شیفت به زائران حسینی خدمت‌رسانی و غذای گرم عرضه می‌کنند، همچنین امنیت موکب نیز توسط نیروهای استان تأمین می‌شود.

حجت‌الاسلام اصغریان با یادآوری اینکه موکب قمر بنی هاشم(ع) پذیرای 200 هزار نفر از زائران حسینی است، خاطرنشان کرد: خادمین زائران حسینی در موکب قمر بنی هاشم علیه‌السلام، به مدت 21 روز در این موکب مستقر و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: برای تأمین مواد غذایی به منظور پذیرایی از این تعداد زائر حرم امام حسین(ع) در مسیر نجف به کربلا، 20 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بود که این اعتبار از محل کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و با همکاری خیرین تأمین شده است.

انتهای پیام/68010/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول