اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

بیانات مقام معظم رهبری راهگشا است

امام جمعه فهرج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری برای ما راهگشا است.

بیانات مقام معظم رهبری راهگشا است

حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج با محکوم کردن قرائت پیام یکی از سران فتنه در مراسم تجلیل از خیر مدرسه‌ساز کرمان، اظهار داشت: در حالی این مراسم برگزار شد که شخص خیر مدرسه‌ساز حضور نداشت و درخواست کرده‌بود تا چنین برنامه‌ای برای وی برگزار نشود.

وی بیان داشت: در این جلسه پیامی از سران فتنه قرائت شد و در ایام عزای ماه صفر به شادی پرداختند، عده‌ای در سطح استان دست به این کارها می‌زنند تا چهره فتنه‌گران را برگردانند.

ابراهیمی افزود: این چهره از ذهن مردم پاک‌شدنی‌ نیست و کسانی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند در کنار همان چهره‌ها قرار می‌گیرند، افرادی که می‌خواهند فتنه‌گران را از ذهن مردم پاک کنند خودشان نیز در کنار آنها قرار می‌گیرند.

وی با محکوم کردن این حرکت زشت خواستار برخورد مسئولان استان شد و تصریح کرد: عده‌ای تنها به دنبال منافع شخصی خودشان هستند و هیچگاه به فکر مردم نبوده‌اند، مردم باید مراقب اینگونه برنامه‌های شخصی، جناحی و حزبی باشند.

امام جمعه فهرج همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری برای ما راهگشا است.

وی ادامه داد: یکی از کارهای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تشکیل بسیج بود، بسیج مجموعه‌ای مردمی است که در‌ عرصه‌های مختلف برکات و پیشرفت‌های زیادی برای کشور فراهم آورده‌است.

ابراهیمی عنوان کرد: جبهه استکباری به سردمداری آمریکا است و جمهوری اسلامی ایران با این جبهه در تقابل است و دنبال حرکت‌های ارزشی و استقلال‌طلبی برای تمام ملل دنیاست.

انتهای پیام/80013/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول