اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گزارش فارس از جو بی اعتمادی در باشگاه فولاد خوزستان

سیاست یک بام و دو هوا مدیران در قبال کادرفنی/ استعفای مدیریت هزینه ندارد!

باشگاه فولاد خوزستان در مقابل حواشی اخیر سیاست یک بام و دو هوا اتخاذ کرده، با دست پس‌ می‌زند و با پا پیش می‌کشد.

سیاست یک بام و دو هوا مدیران در قبال کادرفنی/ استعفای مدیریت هزینه ندارد!

 به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان بدون شک ناکام‌ترین تیم در لیگ پانزدهم بوده است.

این تیم تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده و تا به اینجا با کسب تنها 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. نتایج بد فولاد از یک سو و اتفاقاتی که در این باشگاه می‌افتد از سوی دیگر باعث شده تا این تیم روزهای خوبی را سپری نکند. در این بین علاوه بر مشکلات فنی، مشکلات مدیریتی هم نقش ویژه‌ای در وضعیت بد فولاد دارد.

مدیریت باشگاه دائم دم از مشکلات فنی و استقبال از استعفای دراگان اسکوچیچ می‌زند اما قادر نیست خواست خود را اجرایی کرده و تصمیم به قطع همکاری با مربی کروات خود بگیرد.

مدیریت فولاد در اصطلاح با دست پس می‌زند و با پا پیش می‌کشد. این سیاست یک بام و دو هوا که باشگاه از طرفی از کادر فنی انتقاد می‌کند و از طرفی به خاطر عدم توان مدیریتی ناتوان در قطع همکاری است باعث شده تا روی سکوها و درون تیم‌ هم اختلاف به وجود بیاید.

مدیریت باشگاه حتی در به وجود آوردن جو آرام درون تیم ناتوان نشان داده و بارها تمرینات این تیم به حاشیه کشیده شده است وقتی مدیریت نمی‌تواند امنیت بازیکنان و کادر فنی را در تمرینات فراهم کند و در تمرین 2-3 روز مانده به مسابقه درگیری به وجود می‌آید نمی‌توان انتظار زیادی از تیم داشت تا بدون مشکل در جهت رفع مشکلات فنی قدم بردارد و با کسب امتیاز حرکتی رو به جلو در جدول داشته باشد.

از قدیم گفته‌اند یا زنگی زنگی یا رومی روم. مدیریت باشگاه فولاد باید آنقدر قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد که اگر همکاری با اسکوچیچ را مضر می‌داند ارتباط خود را با این مربی قطع کند.

مدیریت باشگاه که در جذب بازیکن و فراهم کردن آرامش تا به اینجا ناتوان بوده حداقل باید در این زمینه قدرت تصمیم‌گیری خود را نشان دهد. وقتی باشگاه اعلام می‌کند از استعفای اسکوچیچ استقبال می‌کند این به معنای قطع همکاری است. دیگر تعلل جایز نیست و نباید منتظر ماند تا این مربی استعفا دهد. این نوع مدیریت نشان از عدم توان برای حل مسائل تیم دارد. همین روند باعث شده تا فولاد با سرعتی بسیار زیاد به سمت سقوط حرکت کند.

مدیریت فولاد اگر اعتقادی به مربی این تیم ندارد باید با او قطع همکاری کند. اگر مدیریت توان انجام این کار را ندارد حداقل می‌تواند خودشان استعفا بدهند و کار را به کسانی بسپارند که توان اداره باشگاه را دارند. استعفای مدیریت نیاز به تأمین منابع مالی ندارد و در این شرایط مسئولان فولاد با مشکلی روبرو نیستند.

متاسفانه عدم قاطعیت در تصمیم گیری باعث شده که اعتماد بین کادرفنی و مدیریت از بین برود و امروز این جو بی اعتمادی در تیم به جود بیاید.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول