اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان طارم خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در شهرستان طارم

فرمانده انتظامی شهرستان طارم گفت: با تلاش مأموران آگاهی سارق حرفه‌ای منزل در شهرستان طارم دستگیر شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در شهرستان طارم

فریدون اوجاقلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نیروی انتظامی از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات برای ایجاد آسایش و آرامش در سطح شهرستان طارم استفاده می‌کند.

وی از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در شهرستان طارم خبر داد و بیان داشت: با توجه به سرقت موتور سیکلت و شکایت فردی در این زمینه سریعاً مراقبت و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان طارم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم به تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی در دستگیری این متهم اشاره کرد و یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان طارم موفق شدند با به کار بردن شگردهای ویژه این سارق حرفه‌ای را شناسایی کنند.

اوجاقلو با اشاره به اینکه با تلاش مأموران آگاهی متهم پس از شناسایی دستگیر شد، گفت: متهم به هویت «م - ح» در بازجویی‌های به عمل آمده به پنج فقره سرقت موتور سیکلت از نقاط مختلف استان زنجان به ویژه حاشیه شهر و نقاط خلوت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم از همشهریان خواست از قفل مطمئن و سالم برای حفاظت از موتور سیکلت خود استفاده کنند.

* همشهریان در هنگام مسافرت منزل خود را به افراد مطمئن بسپارند

وی در ادامه از دستگیری سارق منزل در شهرستان طارم خبر داد و ابراز داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان طارم موفق شدند در یک عملیات پلیسی این فرد را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند یک سارق منزل به هویت «ع - الف» را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

اوجاقلو ادامه داد: با تلاش مأموران آگاهی متهم پس از دستگیری به بزه ارتکابی در شهرستان طارم اعتراف کرد.

وی با تأکید بر اینکه هر دو متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند، از همشهریان خواست هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم در پایان از همشهریان خواست در هنگام خروج از منزل و مسافرت منزل خود را به افراد مطمئن بسپارند و از سالم بودن قفل منزل اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/73008/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول