اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول زیباسازی شهرداری باقرشهر:

خانواده‌ها با آموزش فرزندان فرهنگ داشتن شهری زیبا را نهادینه کنند

مسئول زیباسازی شهرداری باقرشهر گفت: خانواده‌ها با آموزش فرزندان خود فرهنگ داشتن شهری زیبا را نهادینه کنند.

خانواده‌ها با آموزش فرزندان فرهنگ داشتن شهری زیبا را نهادینه کنند

محمد کتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در راستای زیباسازی باقرشهر ساخت مجموعه بازی‌های پلی اتیلن برای کودکان، رنگ‌آمیزی دیوارهای مدارس، نقاشی روی دیوارها و نصب گلدان در بلوارهای شهر را در این ماه به سرانجام رساندیم.

مسئول زیباسازی شهرداری باقرشهر گفت: مجموعه بازی‌های پلی اتیلن برای کودکان باقرشهری در بوستان عطر سیب با اعتبار 350 میلیون ریال ساخته شد.

وی در ادامه افزود: در راستای بازپیرایی و رفع نواقص فضای بازی کودکان در بوستان‌های شهر کف‌پوش مجموعه‌های بازی بوستان عطر سیب، بوستان فلسطین و بوستان فدک با اعتبار 100 میلیون تومان برای ایمنی و راحتی شهروندانی که با کودکان خود به این فضاها مراجعه می‌کنند، ترمیم شده است. 

کتی با تاکید بر نقش زیباسازی شهری در ایجاد روحیه نشاط در بین شهروندان عنوان کرد: رنگ آمیزی جداول سطح شهر یکی از کارهای زیباسازی است که تاکنون در خیابان‌های 30 متری امام خمینی (ره)، نواب صفوی و بلوار شهدا به اتمام رسیده و خیابان 30 متری شرقی در حال رنگ‌آمیزی است.

وی در ادامه از رنگ آمیزی دیوارهای مدارس خبر داد و گفت: مجوز 10 هزار متر رنگ‌آمیزی دیوار مدارس از شورای اسلامی باقرشهر اخذ شده است که با یاری خدا از هفته آینده این پروژه در تمام مدارس اجرا می‌شود.

مسئول زیباسازی شهرداری باقرشهر با اشاره به این‌که برخی از دیوارهای سطح شهر مخدوش شده‌اند و نیاز به بازسازی دارند، بیان داشت: چند روزی است که در حال رنگ‌آمیزی دیوارهای مخدوش شهر هستیم و شهروندان می‌توانند برای معرفی مکان‌هایی که نیاز به ترمیم و رنگ‌آمیزی دارد با واحد زیباسازی شهرداری باقرشهر در تماس باشند.

وی در ادامه اعلام برنامه‌های زیباسازی از نصب گلدان در بلوارهای شهر خبر داد و تصریح کرد: پروژه نصب گلدان در خیابان‌های 30 متری شرقی و نواب صفوی و خیابان جهاد انجام شده و از شهروندان صمیمانه می‌خواهیم در حفظ و نگهداری این گلدان‌ها ما را یاری کرده و اگر گلدان‌ها آسیب دیدند و شکستند آن‌ها را در جای مناسب قرار داده تا ما در اسرع وقت گلدان‌ها را ترمیم و احیا کنیم.

مسئول زیباسازی شهرداری ضمن اظهار امیدواری از برنامه‌های آتی برای زیبایی چهره شهر گفت: شهردار باقرشهر خود مشتاق زیبایی و پاکیزگی شهر هستند از این رو با کمک و یاری ایشان که همیشه حامی ما بوده‌اند در صدد آن هستیم تمام نیروی خود را در راستای زیباسازی باقرشهر صرف کنیم.

وی همچنین از شهروندان خواست تا با آگاهی دادن به فرزندان خود برای نگهداری از فضاهای ایجاد شده فرهنگ نگهداری از مبلمان و فضاهای شهری را در خانواده‌ها نهادینه کنند تا شاهد شهری زیبا باشیم.

انتهای پیام/2462/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول