اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس فارس

اعضای باند سرقت در شیراز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت در شیراز که اقدام به سرقت از باغ و منزل می‌کردند، خبر داد.

اعضای باند سرقت در شیراز دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در اسفندماه سال گذشته دو نفر با یک وانت پیکان وارد باغی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شیراز شده و نگهبان باغ را با چاقو تهدید و اقدام به سرقت اقلامی شامل یک کپسول گاز، کابل برق، پتو و یک گوشی تلفن همراه به ارزش 2 میلیون ریال کرده و از محل متواری می‌شوند.

وی بیان کرد: شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از سارقان شناسایی،‌ دستگیر و از وی دو قیضه سلاح کلاشینکف کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در ادامه تحقیقات متهم به ارتکاب یک سرقت مسلحانه منزل با همدستی دو نفر دیگر در تیرماه سال جاری در یکی از محله‌های جنوبی شیراز اقرار کرد.

گودرزی افزود: با تلاش مأموران هر دو همدست متهم دستگیر و به سرقت مسلحانه یک موتورسیکلت از آن منزل اقرار کردند که موتورسیکلت مسروقه از آن‌ها کشف و تحویل مال‌باخته شد.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر که موتورسیکلت مسروقه را از سارقان خریداری کرده بود، ‌خاطرنشان کرد: تحقیقات از اعضای این باند سارق مسلح برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول