اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی:

مدیریت بحران آب در خراسان شمالی نیازمند برنامه‌ و عزم عمومی است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی بر ضرورت انگیزش عزم عمومی به عنوان پشتوانه برنامه‌های اجرایی طرح احیا و تعادل بخشی برای مدیریت بحران و گذر از شرایط کنونی تاکید کرد.

مدیریت بحران آب در خراسان شمالی نیازمند برنامه‌ و عزم عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی، کاظم طاهریان اظهار کرد: منابع آب‌های سطحی استان به عنوان تغذیه کننده اصلی آب‌های زیرزمینی به علت توسعه باغ‌ها و کشت آبی در بالادست، در وضعیت بحران قرار گرفته است.
وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده بخش آب در برنامه ششم توسعه و همچنین اهتمام وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران، ابراز امیدواری کرد که با همدلی مردم و مسئولان، عزم لازم برای جلوگیری از نابودی منابع آب استان ایجاد شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی مهم‌ترین شاخص‌های آب استان را برشمرد و گفت: این استان در منطقه خشک و نیمه خشک قرار گرفته و منابع موجود، جوابگوی نیاز مصرف بی‌رویه و روزافزون بخش کشاورزی استان نیست.
طاهریان افزود: برداشت بی‌رویه و غیرمجاز از منابع آب سطحی و زیرزمینی، منابع آب استان را در وضعیت بحرانی قرار داده و منافع نسل‌های آینده را تهدید می‌کند.
انتهای پیام/63002/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول