اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان

هدف‌پویان جوان قم میزبان نفت و گاز گچساران شد

بانوان هندبالیست تیم هدف‌پویان جوان قم در نهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور برابر نفت و گاز گچساران به میدان می‌روند.

هدف‌پویان جوان قم میزبان نفت و گاز گچساران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های هفته سوم از مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود و در یکی از دیدارهای مهم برای هندبال‌دوستان قمی، تیم هدف‌پویان جوان قم در خانه از تیم نفت و گاز گچساران پذیرایی می‌کند.

این در حالی است که تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم در هشتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور برابر تیم شهید چمران لارستان به برتری دست یافته و اکنون با روحیه‌ای مضاعف از رقیب خوزستانی خود پذیرایی می‌کند.

بعد از اینکه هشت تیم شرکت‌کننده در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی و قرعه‌کشی انجام شده در سازمان لیگ فدراسیون هندبال در دو گروه چهار تیمی، دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار کردند، اکنون چهار تیم در مرحله نهایی و چهار تیم در مرحله رده‌بندی، برای کسب رتبه‌های اول تا هشتم در حال رقابت هستند.

تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم که در گروه دوم مقدماتی در کنار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری سنندج و شهید چمران لارستان حضور داشت و در جدال با این رقبا به مقام سوم مرحله گروهی رسید، بین چهار تیم پائین جدول به دنبال رتبه پنجم جدول است.

بانوان هندبالیست تیم هدف‌پویان جوان قم برای اینکه نخستین حضور خود در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی هندبال زنان ایران را با کسب بهترین جایگاه به پایان ببرند، تا کنون نتایج بسیار خوبی گرفته‌اند و در دو مسابقه متوالی از سد تیم‌های نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان عبور کرده‌اند.

این تیم در نخستین بازی خود از مرحله رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود و توانست حریف خود را با اختلاف چهار گل شکست بدهد و حالا در دیدار برگشت باید از این تیم در سالن شهدای بهزیستی قم پذیرایی کند.

شاگردان زهرا احمدی‌نیا در تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم همچنین در دومین هفته مرحله رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی شهدای بهزیستی قم میزبان تیم شهید چمران لارستان بودند و در پایان این بازی را با حساب 26 بر 20 بردند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال، بانوان هندبالیست تیم هدف‌پویان جوان قم در سومین مسابقه خود پنجشنبه هفته جاری در سالن شهدای بهزیستی قم میزبان تیم هندبال نفت و گاز گچساران در بازی برگشت مرحله رده‌بندی لیگ برتر هندبال بانوان کشور خواهند بود.

همچنین نماینده هندبال استان قم در فصل جاری لیگ برتر هندبال زنان ایران، یک بازی دیگر در میهمانی تیم شهید چمران لارستان دارد و بعد از این بازی به کار خود در فصل جاری این دوره از مسابقات پایان خواهد داد تا از تابستان سال آینده وارد فصل جدید لیگ برتر هندبال شود.

انتهای پیام/78002/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول