اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح 3 بازار روز طی ماه جاری

تعداد بازار روزهای کرج به 23 بازار می‌رسد

معاون اجرایی و بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج از افتتاح سه بازار روز در ماه جاری خبر داد و گفت: افزایش خدمت‌رسانی مهم‌ترین رسالت سازمان بوده و این مهم در راس اقدامات اجرایی سازمان قرار گرفته است.

تعداد بازار روزهای کرج به 23 بازار می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، ‌حمید عبدالله‌پور بازارهای سیب، مروارید و بزرگ‌مهر را سه بازار روز در دست احداث نام برد و اظهار داشت: این بازارها به ترتیب در خیابان برزنت واقع در حصارک، فلکه پنجم فردیس و جاده ملارد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افتتاح بازار روزها در مناطق سه و 10 را از اهداف سازمان در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم‌تر ذکر و عنوان کرد: با تاکید و حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، اجرای طرح ارائه خدمات به مناطق مذکور به نحو احسن انجام شده است.

عبدالله‌پور با مهم شمردن موضوع تامین رفاه شهروندان و ضرورت فراهم آوردن زمینه‌های دسترسی آسان آنها به کالاها و خدمات مورد نیاز، احداث بازار روزها در تمام مناطق کرج را ضروری دانست و افزود: سازمان سعی در ایجاد توازن در احداث بازار روزهای کرج در دیگر مناطق دارد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.

معاون اجرای و بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود به فعال‌سازی غرفه‌ها در بازار روزها به عنوان خدمتی دیگر به شهروندان اشاره کرد و افزود: تأمین مایحتاج عمومی مردم به فعالیت غرفه‌ها بستگی دارد و سازمان در تلاش است تا تمام غرفه‌ها در بازارهای روز فعالیت لازم را داشته باشند.

عبدالله‌پور اضافه کرد: در حال حاضر 30 غرفه غیرفعال در بازارروزها وجود دارد که آماده واگذاری به متقاضیان است و شرایط واگذاری آن به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/2302/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول