اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

سیدطه هاشمی خبر داد

تدوین آیین‌نامه انتخاب دانشجوی نمونه دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد از تدوین و تصویب آیین‌نامه انتخاب دانشجوی نمونه خبر داد.

تدوین آیین‌نامه انتخاب دانشجوی نمونه دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد، طه هاشمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد با اعلام این خبر افزود: بر این اساس، دانشجوی نمونه واحد در اسفندماه، دانشجوی نمونه استان در مراسم سالگرد دانشگاه(اردیبهشت ماه) و دانشجوی نمونه کشور در هفته آفتاب مهر معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی افزود: این دانشجویان از هفت گروه علوم پایه، فنی مهندسی، پزشکی، دامپزشکی، علوم انسانی و هنر، کشاورزی و منابع طبیعی و بخش مستقل ورزش انتخاب خواهند شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد از برگزاری همایشی مرکب از روحانیون دانشگاه و مدیران گروه‌های علوم قرآن و حدیث خبر داد و گفت: این همایش با دو دستور کار سبک زندگی ایرانی-اسلامی و بررسی ابعاد مختلف قرآن از نگاه علم برگزار می‌شود.

هاشمی همچنین از تاسیس مرکز سلامت روان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: برای اولین بار مرکز تحقیقاتی بهداشت روان دانشگاه زیر نظر شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی مراکز مشاوره سراسر کشور تاسیس شده و در شهر تهران به عنوان پایلوت این طرح اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه از کوتاه شدن فرایند صدور دانشنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: در گذشته از زمان صدور گواهی موقت تا دانشنامه دائم، حدود 6 ماه زمان لازم بود که در برنامه های پیش بینی شده این فاصله به 10 روز خواهد رسید.

هاشمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در کشور عراق گفت: کمیته ای متشکل از نمایندگان معاونت‌های پژوهش، آموزشی، پزشکی، دانشجویی و بین الملل از این پس درباره کتاب‌های قابل عرضه در کشورهای خارجی تصمیم گیری و نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول