اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ابوترابی در گفت‌وگو با فارس:

امحای ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی نشان از بی‌تدبیری دولت دارد/ هیچ توجیه منطقی وجود ندارد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با ابراز تأسف از امحای ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی در استان فارس،‌ گفت: امحای ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی نشان از بی‌تدبیری دولت دارد و هیچ توجیهی برای آن قابل قبول نیست.

امحای ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی نشان از بی‌تدبیری دولت دارد/ هیچ توجیه منطقی وجود ندارد

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به دنبال امحای 1700 تن سیب زمینی در استان فارس اظهار داشت: برخی کشورهای دنیا و شهرهای ایران هنگام پخت نان به درصدی از آرد آن سیب زمینی اضافه می‌کنند و این کار باعث کیفیت و گیرایی بهتر نان می‌شود.

وی افزود: سالانه 8 و نیم میلیون تن گندم، تولید داخل است و 4 میلیون تن باید از کشورهای دیگر وارد کنیم؛ اگر به بخشی از آرد نان‌ها هنگام پخت سیب زمینی اضافه کنیم نیاز به وارد کردن 4 میلیون تن رفع می‌شود. همچنین از خروج مقداری پول هنگفت نیز جلوگیری خواهد شد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: امحای حجم زیاد سیب زمینی در استان فارس غیرمنطقی است چراکه در صورت پیش بینی راهکارهای منطقی برای آن هم از خروج ارز جلوگیری می‌شود و هم یک مدیریت جهادی صورت می‌گیرد.

ابوترابی با ابراز تاسف از امحای 1700 تن سیب زمینی عنوان کرد: امحای این مقدار سیب زمینی بی تدبیری دولت را نشان می‌دهد اما اگر ادعای فاسد بودن آن مطرح است باز هم سوء مدیریت ها سبب فاسد شدن آن شده است.

وی در خاتمه تاکید کرد که این کار مایه تاسف بوده و به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول