اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

افشای اندیشه خشونت‌زای غرب در نامه دوم/۴

جلیلی: سفارتخانه‌های ایران نامه رهبری را به دست جوانان غربی برسانند/تفکیک بین اسلام ناب و اسلام ساختگی غرب

عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: رایزنان فرهنگی ما در کشورهای دیگر باید به تبیین نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی بپردازند و از ظرفیت آن در جهت گسترش ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند.

جلیلی: سفارتخانه‌های ایران نامه رهبری را به دست جوانان غربی برسانند/تفکیک بین اسلام ناب و اسلام ساختگی غرب

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی و اروپایی گفت: رایزنان فرهنگی ما در کشورهای مختلف به‌ویژه در کشورهای غربی باید اقدامات لازم را در جهت تبیین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی و انتقال آن به افکار عمومی کشورهای پذیرنده، صورت دهند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد تا سفارتخانه‌های ما در کشورهای غربی برای تعامل با جوانان این کشورها از نامه رهبر معظم انقلاب بهره گیرند و در جهت ترویج ارزش‌های نظام دینی جمهوری اسلامی از آن بهره گیرند.

عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نامه اخیر خود به جوانان غربی چهره تکفیری‌ها را به جوانان غربی نشان دادند و به تبیین حمایت‌های انجام‌شده از این گروه‌های تروریستی پرداخت که کشورهای استکباری به‌ویژه آمریکا حامی مالی و پرورش‌دهنده این گروه‌های تروریستی هستند.

جلیلی خاطرنشان کرد: امروز اگر بلایی بر سر غربی‌ها می‌آید ریشه آن را باید در تفکر دولت‌های غربی دنبال کرد و این مهم‌ترین نکته‌ای بود که در ارتباط با داعش و حامیان آنها در نامه رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شده بود.

وی در پایان گفت: تفکیک بین اسلام ناب و اسلام ساختگی کشورهای غربی به زیبایی در نامه رهبر معظم انقلاب تبیین و اسلام ناب به درستی برای جوانان غربی تشریح شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول