اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌مدیره خانه هنرمندان استان زنجان:

چهل‌واره نقش شعور برگزار می‌شود

رئیس هیئت مدیره خانه هنرمندان استان زنجان گفت: چهل‌واره نقش شعور در قالب کارگاه مسابقه نقاشی و نمایشگاه عکس برگزار می‌شود.

چهل‌واره نقش شعور برگزار می‌شود

رحمان پرچگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی دومین چهلواره نقاشی «نقش شعور» در زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری شهرداری زنجان و خانه هنرمندان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه به میزبانی کارخانه کبریت سابق از ساعت 9 صبح روز یازدهم آذر ماه اجرایی خواهد شد.

رئیس هیئت داوران جشنواره چهلواره نقاشی « نقش شعور» با بیان اینکه حضور هنرمندان در سه رده سنی پنج تا 13 سال، 13 تا 20 سال و 20 سال به بالا خواهد بود، اضافه کرد: لوازم کار مربوط به این جشنواره در محل کارگاه از سوی شهرداری زنجان تامین شده است.

این مسئول با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره افزود: این برنامه به صورت یک روزه از صبح تا عصر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت مدیره خانه هنرمندان زنجان ادامه داد: شرکت برای همه هنرمندان آزاد است و نیازی به ثبت نام قبلی نیست.

وی با اشاره به اینکه در کنار برگزاری کارگاه نقاشی نمایشگاه عکسی نیز به صورت جانبی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این نمایشگاه با موضوع عاشورا برگزار می‌شود.

پرچگانی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه آثار مرتضی الیاسی که از اعضای خانه هنرمندان نیز است، به نمایش گذاشته می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه شامل 20 اثر با موضوع عاشورا است.

به گزارش فارس، خانه هنرمندان از زمان آغاز به کار خود فعالیت‌های متعددی را انجام و برنامه‌های مختلفی را اجرایی کرده است که از جمله آن طراحی و آماده‌سازی وب سایت تخصصی، برگزاری چند برنامه هنری و فرهنگی در سطح استانی و کشوری از جمله نمایشگاه هنر معاصر زنجان در تهران، عضو گیری خانه هنرمندان و صدور کارت هوشمند دو منظوره برای هنرمندان است.

انتهای پیام/73005/ج30/ژ1001


عـــضــویـــت در خــــبـــرنـــامــه ایــــران در جـــهــان

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول