اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 3 روز

دایی به بازیکنان صبا استراحت داد

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بازیکنان این تیم را به مناسبت اربعین حسینی و تعطیلات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به استراحت فرستاد.

دایی به بازیکنان صبا استراحت داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان علی دایی بعد از اینکه توانستند از بازی حساس خارج از خانه مقابل تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد سه امتیاز ارزشمند به قیمت صعود دو پله‌ای صبا در جدول رده‌بندی لیگ برتر بگیرند به استراحت رفتند.

زمان استارت دور جدید تمرینات صبای قم نیز مشخص شده است و این تیم تا تعطیلی نیم‌فصل مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید چهار بازی حساس و سرنوشت‌ساز در مقابل تیم‌های بالا و پائین جدول رده‌بندی برگزار کند.

با توجه به اینکه سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، تعطیلات نیم‌فصل لیگ پانزدهم را از هفته هفدهم به بعد یعنی بعد از انجام بازی‌های هفته دوم دور برگشت پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرده است، بنابراین صبای قم چهار بازی مهم دیگر پیش‌رو دارد و بعد از آن به تعطیلات نیم‌فصل می‌‌رود.

بعد از برد ارزشمندی که نماینده فوتبال استان قم در دیدار حساس هفته سیزدهم کسب کرد، سرمربی تیم فوتبال صبای قم شاگردان خود را تا روز جمعه هفته جاری به استراحت فرستاد تا با انگیزه بیشتر و شرایط مطلوب‌تر آماده دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی شوند.

فوتبالیست‌های صبای قم بعد از بازگشت از سفر مشهد مقدس که با برتری در دیدار با تیم انتهای جدولی سیاه‌جامگان و همچنین زیارت بارگاه نورانی حضرت امام رضا (ع) همراه بود، تا روز جمعه هفته جاری به استراحت رفتند و از چهاردهمین روز آذرماه دور جدید تمرینات را انجام می‌دهند.

بعد از پیروزی صبای قم مقابل سیاه‌جامگان مشهد که منجر به صعود دو پله‌ای صبای قم در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد، شاگردان دایی روز دوشنبه به ریکاوری پرداختند و بعد از تمرین سبکی که امروز انجام دادند سه روز فرصت استراحت کامل دارند.

با توجه به اینکه صبای قم قرار است براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر در هفته چهاردهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور روز یکشنبه بیست و دوم آذرماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم ملوان بندر انزلی برود، این تیم از روز شنبه چهاردهم آذرماه استارت دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی خود را خواهد زد.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب 19 امتیاز از 13 مسابقه در مکان چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس ایستاده است و در مسابقه بعدی خود طبق برنامه سازمان لیگ برتر باید روز یکشنبه بیست و دوم آذرماه در ورزشگاه یادگار امام قم از ساعت 15:15 به مصاف تیم میانه جدولی ملوان بندر انزلی برود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته سیزدهم، تیم‌های همنام استقلال تهران و استقلال خوزستان با کسب 26 امتیاز در مکان‌های اول و دوم هستند، ذوب آهن اصفهان با کسب 23 امتیاز در مکان سوم جای دارد و صبای قم با 22 امتیاز چهارم است.

انتهای پیام/78002/ز40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول