اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان البرز:

هفته پژوهش فرصتی مناسب برای رقابتی سالم در حوزه تحقیق و فناوری است

جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان البرز گفت: هفته پژوهش فرصتی مناسب برای رقابتی سالم در حوزه تحقیق و فناوری است.

هفته پژوهش فرصتی مناسب برای رقابتی سالم در حوزه تحقیق و فناوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، عبادالله کامکار اظهار داشت: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و اعضای کمیته‌ها باید با حضور جدی خود در برنامه‌های هفته پژوهش، بسترهای رقابت سالم در حوزه تحقیقات و فناوری را به وجود آورده و در صدد برطرف کردن مشکلات این عرصه باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز بر روند اجرای برنامه‌ها بر استفاده تمام ظرفیت‌ها و توان دستگاه‌های متولی در زمینه علم و فناوری جهت تامین هزینه‌های لازم و ارائه خدمات بهتر به گروه‌های هدف و رعایت صرفه و صلاح و اجتناب از امور غیرضروری تاکید کرد.

کامکار با بیان اینکه شایسته است دبیران کمیته‌ها صرف و صلاح هفته پژوهش و فناوری را مدنظر قرار بدهند، خاطرنشان کرد: دبیران کمیته‌ها باید در هفته پژوهش و فناوری صرف و صلاح استان را همواره مدنظر قرار داده و با همکاری و مشارکت یکدیگر برای ترویج پژوهش‌ها و فناوری‌های در بین اقشار مختلف جامعه قدم‌های مثبتی بردارند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه، جشنواره ایده‌های برتر، جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری، جشنواره دانش‌آموزی و تجلیل از فناوران و پژوهش‌گران برتر از جمله برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری است.

انتهای پیام/2302/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول