اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرک استان یزد:

گمرک استان یزد ‌در بین 120 گمرک صادراتی کشور رتبه نهم را داراست

مدیرکل گمرک یزد با بیان اینکه گمرک استان در بین 120 گمرک صادراتی کشور رتبه نهم را داراست، گفت:‌ در زمینه ارزش ریالی و حجم صادرات‌‌ جایگاه بسیار خوبی داریم.

گمرک استان یزد ‌در بین 120 گمرک صادراتی کشور رتبه نهم را داراست

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسن یاسری عصر امروز در گردهمایی مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان یزد از جمله بورس، اقتصاد و دارایی، مالیات و ... اظهار داشت: همه دستگاه‌های اقتصادی بر امور یکدیگر تاثیرگذارند و در این میان نقش گمرک نیز بسیار اثرگذار است.

وی عنوان کرد: اگر گمرک برای صادرکنندگان تسهیلات قائل شود، رشد صادرات را شاهد خواهیم بود و به طور قطع، رشد صادرات در افزایش تولید، ارتقاء شاخص‌های بورس، تسهیل روند وصول مالیات و ... اثرگذار خواهد بود.

یاسری تصریح کرد: در مجموع، افزایش صادرات سبب جذب سرمایه‌گذار به ویژه از طریق بورس می‌شود و با استفاده از این فرصت می‌توان به رکود اقتصادی در کشور و استان یزد پایان داد.

مدیرکل گمرک استان یزد، همدلی و همزبانی مدیران اقتصادی کشور در سالی که به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است را در اقتصاد بسیار اثرگذار خواند و از مدیران دستگاه‌های اقتصادی خواست با همکاری یکدیگر، دولت را در خروج از رکود تورمی همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه گمرک استان یزد تلاش می‌کند در این مسیر نقش خود را به درستی ایفا کند، خاطر نشان کرد: از اعمال سلیقه‌های شخصی در گمرک یزد جلوگیری می‌شود و اصلی‌ترین برنامه ما، تسهیل صادرات است.

یاسری در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش با محوریت توسعه صادرات توسط گمرک استان یزد خبر داد و اظهار داشت: گمرک یزد با تسهیل صادرات، همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت تولید در استان یزد به کار خواهد گرفت.

مدیرکل گمرک استان یزد با اشاره به اینکه هم‌اکنون در میان 120 گمرک صادراتی کشور رتبه نهم را داراست، عنوان کرد: یزد در زمینه ارزش ریالی و حجم صادرات، از جایگاه بسیار خوبی در کشور برخوردار است و در تلاش برای ارتقا این رتبه هستیم.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به تعامل بسیار خوب دستگاه‌های اقتصادی در استان یزد اظهار داشت: تعامل خوب دستگاه‌های اقتصادی استان یزد، این استان را در سطح کشور زبانزد کرده است.

علی نمازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت بیش از 3 هزار واحد تولیدی فعال در استان یزد اظهار داشت: رشد اقتصادی در استان یزد با وجود شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، مثبت بوده و این نشان از مقاومتی بودن اقتصاد یزد دارد.

وی با اشاره به اینکه اغلب واحدهای تولیدی در سراسر کشور با مشکلات جدی مواجه هستند و در استان یزد نیز برخی واحدها با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، عنوان کرد: با این وجود اغلب واحدهای تولیدی استان یزد با فکر و تدبیر، در مسیر تولید و صادرات گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/2464/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول