اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اندیمشک خبر داد

ایجاد 600 فرصت شغلی در سال جاری در اندیمشک

معاون فرماندار اندیمشک از ایجاد 600 فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

ایجاد 600 فرصت شغلی در سال جاری در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، امیرحمزه بزرگی امشب در نشست شورای اشتغال این شهرستان که در محل فرمانداری اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 600 فرصت شغلی در زمینه‌های مختلف در این شهرستان ایجاد شده است.

وی با بیان این تعهد شهرستان در سال جاری ایجاد 900 شغل است، افزود: این در حالی است که در سال گذشته تعهد شهرستان ایجاد یک هزار و 800 فرصت شغلی بود که با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی این آمار در شهرستان محقق شد.

معاون فرماندار اندیمشک اضافه کرد: مسئولان باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که در سطح منطقه مغفول مانده در جهت توسعه اقتصاد و اشتغال پایدار استفاده کنند.

بزرگی با تاکید بر رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و فراهم آوردن زمینه رشد و توسعه اشتغال در شهرستان، تصریح کرد: با همدلی، وفاق جمعی و اولویت‌بندی استعدادهای شهرستان در بخش اشتغال می‌توان موجبات تقویت و رشد اشتغال پایدار را در شهرستان فراهم کرد.

وی آمار ثبت شده افراد بیکار را در موسسه‌های کاریابی این شهرستان 18 هزار و 64 نفر عنوان کرد و افزود: باید با هماهنگی بیشتری و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و همچنین ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان در راستای کاهش آمار بیکاری گام برداریم.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: استفاده از ظرفیت و توان بخش خصوصی و ایجاد ارتباط بین صنایع موجود در منطقه و دانشگاه از دیگر راه‌های رفع معضل بیکاری در شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست وضعیت اشتغال و راهکارهای ایجاد سرمایه‌گذاری در شهرستان مورد بحث و تبادل نظر حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/72020/گ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول