اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرمانده ارشد سپاه فجر فارس:

دشمن از کوچک‌ترین روزنه نفوذ و زهرش را خالی می‌کند

مشاور فرمانده ارشد سپاه فجر فارس در لامرد گفت: دشمن از کوچک‌ترین روزنه، نفوذ و زهرش را خالی می‌کند.

دشمن از کوچک‌ترین روزنه نفوذ و زهرش را خالی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سرهنگ محمد زائری‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در جریان برگزاری نمایشگاه بزرگ بصیرت در مجتمع اداری منطقه عملیاتی پارسیان اظهار داشت: اگر تاریخ اسلام را دقیق بررسی کنیم و یک نگاه واقع‌بینانه و عالمانه داشته باشیم به‌یقین این نوع نگاه عبرت به دنبال خواهد داشت که اسلام چه ضربه‌هایی خورده است.

مشاور فرمانده ارشد سپاه فجر فارس در جنوب این استان ادامه داد: مسلمانان هرکجا که غفلت کردند، اسلام ضربه خورده است.

زائری‌نژاد اضافه کرد: اگر گفتمان قدرت و ثروت در جامعه‌ای حاکم شد آن جامعه دچار غفلت می‌شود و برگزاری یادواره‌های شهدا تلنگری است که غفلت و آفت بی‌تفاوتی ما را فرا نگیرد.

وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار اندیشکده در آمریکا شبانه‌روزی در حال طراحی و برنامه‌ریزی‌های شوم خود علیه انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن سرمایه‌گذاری کرده است که میان نیروهای انقلاب شکاف ایجاد کرده و این شکاف را مدیریت کند.

فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد بیان داشت: امروز دشمن دوقطبی کردن جامعه را در برنامه خود دارد و جاده مستقیم ولایت است که ما را به قله آرمان‌گرایی و منزل مقصود می‌رساند و باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم.

وی تصریح کرد: امروز نباید به آمریکا و غرب اعتماد داشته باشیم چراکه دشمن از کوچک‌ترین روزنه، نفوذ و زهر خود را خالی می‌کند و بسیج امروز با بصیرت و عقلانیت تمام در وسط میدان است.

زائری‌نژاد بیان کرد: اگر شهدا را اسوه قرار دهیم و بصیرت داشته باشیم، دشمن به‌ یقین در اهدافش ناکام خواهد ماند و فراموش کردن خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به معنای فراموش کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

مشاور فرمانده ارشد سپاه فجر فارس در جنوب این استان در ادامه سخنان خود اذعان داشت: استکبار جهانی و ابرقدرت‌ها از سر ضعف در پای میز مذاکره حاضر شدند و فهمیده‌اند که با تحریم‌ها نمی‌توان با ملت ایران برخورد کنند.

در ابتدای این مراسم نیز دبیر برگزاری نمایشگاه بزرگ بصیرت اذعان داشت: این نمایشگاه با 20 غرفه با موضوعات دفاع مقدس، اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و جنگ نرم از پنجم آذرماه جاری تا دوشنبه دایر بوده است.

حجت‌الاسلام جابر قاسمی اضافه کرد: راه‌اندازی این نمایشگاه بزرگ به‌ عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی در منطقه عملیاتی پارسیان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2448/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول