اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید شهرستان دماوند خبر داد

برگزاری 8 یادواره شهدا در رودهن/ دفاع از ولایت پیام شهداست

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند از برگزاری هشت یادواره شهدا در رودهن خبر داد و گفت: دفاع از ولایت پیام شهداست.

برگزاری 8 یادواره شهدا در رودهن/ دفاع از ولایت پیام شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، امیر مرادی شامگاه سه‌شنبه در یادواره 11 شهید روستای چناران که همانند سال‌های گذشته در شب اربعین حسینی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که ستاد یادواره شهدای بخش رودهن انجام داده است، در طول سال، هشت یادواره شهدا در این بخش برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم شهرستان دماوند و بخش رودهن مردمی دین‌دار و ولایت‌مدار هستند و همیشه در برگزاری یادواره‌های شهدا حامی مسئولان بوده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند تصریح کرد: پیام شهدای گران‌قدر، دفاع از اسلام و ولایت بوده و آنها با اهدای خون خود و پشتوانه ولایت امروز جمهوری اسلامی ایران را در جهان جزو کشورهای قدرتمند کرده‌اند.

وی در خصوص شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: دفاع از اسلام مربوط به یک کشور نیست و از همه جهان در سوریه جمع شده‌اند تا در دفاع از حرم عمه سادات حضور داشته باشند.

مرادی اضافه کرد: شهرستان دماوند میزبان هفت شهید مدافع حرم بوده است که مردم عزادار و دوستدار ائمه اطهار (ع) در تشییع این هفت شهید عزیز کم نگذاشته‌اند و حضوری پرشور داشتند.

انتهای پیام/67013/ر10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
رئیس بنیاد شهید شهرستان دماوند خبر داد برگزاری 8 یادواره شهدا در رودهن/ دفاع از ولایت پیام شهداست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند از برگزاری هشت یادواره شهدا در رودهن خبر داد و گفت: دفاع از ولایت پیام شهداست. به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران امیر مرادی امشب در یادواره 11 شهید روستای چناران که همانند سال‌های گذشته در شب اربعین حسینی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که ستاد یادواره شهدای بخش رودهن انجام داده است در طول سال هشت یادواره شهدا در این بخش برگزار می‌شود. وی افزود: مردم شهرستان دماوند و بخش رودهن مردمی دین‌دار و ولایت‌مدار هستند و همیشه در برگزاری یادواره‌های شهدا حامی مسئولان بوده‌اند. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند تصریح کرد: پیام شهدای گران‌قدر دفاع از اسلام و ولایت بوده و آنها با اهدای خون خود و پشتوانه ولایت امروز جمهوری اسلامی ایران را در جهان جزء کشورهای قدرتمند کرده‌اند. وی در خصوص شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: دفاع از اسلام مربوط به یک کشور نیست و از همه جهان در سوریه جمع شده‌اند تا در دفاع از حرم عمه سادات حضور داشته باشند. مرادی
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول