اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی دماوند خبر داد

شرکت 314 تکواندوکار و 19 داور بین‌المللی در مسابقات چندجانبه دماوند + تصاویر

رئیس هیئت تکواندوی دماوند از شرکت 314 تکواندوکار در مسابقات چندجانبه تکواندو به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات 19 نفر از داوران بین‌المللی به داوری پرداختند.

شرکت 314 تکواندوکار و 19 داور بین‌المللی در مسابقات چندجانبه دماوند + تصاویر

مهدی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به برگزاری مسابقات چندجانبه تکواندو به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان دماوند اظهار داشت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر مسابقات چندجانبه تکواندو را با حضور تیم‌های فعال در شهرستان دماوند و استان تهران در سالن شهید مدنی این شهرستان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: مسابقات تکواندو به صورت چندجانبه با حضور 12 تیم در شهرستان دماوند برگزار شد که در این مسابقات سه تیم از استان تهران، چهار تیم از شهرستان پردیس و شهر بومهن، چهار تیم از شهرستان دماوند و شهر رودهن و همچنین یک تیم از شهر آبسرد حضور پیدا کردند.

رئیس هیئت تکواندو شهرستان دماوند با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات چندجانبه تکواندو بیان کرد: در این مسابقه 314 نفر از تکواندوکاران حضور پیدا کردند که به صورت دوستانه با یکدیگر مبارزه کردند.

ابراهیمی افزود: مسابقه چندجانبه تکواندو به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در سه رده سنی شکوفه، خردسال و نونهال برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مسابقه چندجانبه تکواندو به تفکیک در سه زمین با حضور ورزشکاران و داوران برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات چندجانبه تکواندو 19 نفر از داوران بین‌المللی مسابقات را داوری کردند که در پایان مسابقه فنی‌ترین ورزشکار و مربی معرفی شدند.

رئیس هیئت تکواندو شهرستان دماوند با اشاره به سطح کیفی مسابقات چندجانبه تکواندو در شهرستان دماوند گفت: مسابقات از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و هیئت ورزشی تکواندو شهرستان دماوند با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان توانست این دوره از مسابقات را بسیار خوب برگزار کند.

ابراهیمی اضافه کرد: مسابقات چندجانبه تکواندو در سه رده کمربندی سبزآبی، قرمز و مشکی در شهرستان دماوند برگزار شد.

وی با بیان اینکه در پایان مسابقه چندجانبه تکواندو، رشید امیریان به عنوان فنی‌ترین مربی معرفی شد، خاطر نشان کرد: سجاد بی‌نیاز و امین امیریان نیز به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار در این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

رئیس هیئت تکواندو شهرستان دماوند گفت: در این دوره از مسابقات چندجانبه تکواندو شهرستان دماوند حمیدرضا مشهدی‌عباسی نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، علیرضا پرویزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و سایر اعضای هیئت‌های ورزشی حضور داشتند که با حمایت‌های صورت گرفته از هیئت تکواندو شهرستان دماوند نهایت تشکر را از این افراد دارم.

انتهای پیام/67019/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول