اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

دانش‌آموزان برتر شاهد و ایثارگر دماوند تجلیل شدند

دانش‌آموزان برتر شاهد و ایثارگر شهرستان دماوند به مناسبت دهه مبارک فجر تجلیل شدند.

دانش‌آموزان برتر شاهد و ایثارگر دماوند تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، همایش تجلیل از دانش‌آموزان برتر شاهد و ایثارگر شهرستان دماوند عصر امروز به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن آمفی‌تئاتر کوثر این شهر برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: امروز 36 دانش‌آموز طرح پراکنده دانش‌آموزان شاهد و ایثارگران شهرستان دماوند مورد تجلیل قرار گرفتند.

امیر مرادی افزود: این دانش‌آموزان شامل فرزندان جانبازان بالای 50 درصد، آزادگان و شهدا می‌شوند؛ این مراسم هر سال با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 24 نفر از 36 فرزند شهید، آزاده و ایثارگر نخبه شهرستان دماوند هستند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان در ترم نخست سال تحصیلی امسال توانستند مقام‌های خوبی را در رشته‌های مختلف شهرستانی و استانی کسب کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند بیان کرد: هر ساله اینگونه برنامه‌ها در ستاد شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش که متشکل از رؤسای اداره آموزش و پرورش و بنیاد شهید و همچنین کارشناسان مربوطه است، برنامه‌ریزی می‌شود.

*حمایت از 800 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دماوند

مرادی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران 800 دانشجوی شاهد را نیز مورد حمایت خود قرار داده است، ادامه داد: بنیاد شهید با توجه به وجود 9 دانشگاه در شهرستان دماوند، شهریه 800 دانشجوی شاهد شامل فرزندان بالای 25 درصد جانبازان، آزادگان و شهدا را پرداخت می‌کند.

وی اضافه کرد: این هماهنگی‌ها در قالب ستادهای شاهد در دانشگاه‌ها پیگیری می‌شود؛ دانشجویان شاهد و ایثارگر تا هر سطح علمی که درصدد تحصیل باشند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند افزود: با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان، غالب رشته‌های دانشگاه‌ها بالای کارشناسی ارشد هستند و در این زمینه، نزدیک به 300 دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری داریم که این فرزندان شاهد و ایثارگر افتخار کشور هستند که ما خدمت‌گزاری آنها را می‌کنیم.

انتهای پیام/67015/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول