اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمسار:

325 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی گرمسار هزینه شد

فرماندار شهرستان گرمسار گفت: 325 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی در یک سال گذشته برای پروژه‌های عمرانی گرمسار هزینه شده‌است.

325 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی گرمسار هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، داریوش طاهری امشب در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرمسار، با تأکید بر اینکه دولت درصدد رشد اقتصادی و کاهش بیکاری در کشور است، اظهار داشت: توزیع عادلانه ثروت در جمهوری اسلامی ایران در بخش‌هایی به‌خوبی انجام شده‌است.

وی تصریح کرد: عقب‌ماندگی‌هایی که در ایران وجود دارد، در حال پیگیری است و پیرو آن اکثر روستاهای کشور از جنبه‌های آب، برق، گاز و ... رفع محرومیت شده‌اند.

فرماندار شهرستان گرمسار در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای انجام شده توسط تیم مذاکره‌کننده بیان کرد: این مذاکرات یک فرصت خوب برای ایران است و باید از آن به‌خوبی استفاده کنیم و این فرصت را در راستای رفع عقب‌ماندگی‌ها و توسعه و پیشرفت کشور به‌کار بگیریم و از آن به نفع نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام(ره) و شهدای انقلاب استفاده کنیم.

طاهری خاطرنشان کرد: علی‌رغم کمبود اعتبارات در یک سال گذشته، شاهد بهره‌برداری از انواع پروژه‌های عمرانی در گرمسار بوده‌ایم که از آن جمله می‌توان ساخت مدرسه، بهسازی روستاها، جدول‌گذاری، توسعه شهرک‌های صنعتی شهرستان و در هفته گذشته افتتاح بیمارستان 164 تختخوابی که یکی از پروژه‌های ماندگار در این شهرستان است، را نام برد.

فرماندار شهرستان گرمسار از حضور استاندار سمنان در روز 20 بهمن‌ماه در گرمسار برای افتتاح چند پروژه عمرانی خبر داد.

انتهای پیام/74015/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول