اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان عنوان کرد

ضرورت توجه دستگاه‌های لرستان به ستاد تسهیل جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید توجه بیشتری به حضور در ستاد تسهیل داشته باشند تا مشکلات واحدهای تولیدی استان را برطرف کرد.

ضرورت توجه دستگاه‌های لرستان به ستاد تسهیل جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهرداد غضنفری شامگاه شنبه در جلسه ستاد تسهیل استان لرستان بیان کرد: در جلسه امروز 8 مورد عمده در ارتباط با تعیین تکلیف نواحی صنعتی، فعالیت مجدد چرم و پوست در استان و سایر واحدهایی که با بانک‌ها و امور مالیاتی مشکل دارند مطرح و مشکلات آنها بررسی شد.

غضنفری اظهار کرد: گزارشی از مصوباتی که در جلسه ستاد تسهیل داشته‌ایم، در عرصه عمل مورد بررسی قرار گرفته و در جلسات بعدی مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص نواحی صنعتی متاسفانه بدون ساماندهی و در حقیقت ارزشیابی در این نواحی صورت نگرفته است و بانک‌ها نیز به دلیل مهندسی ارزشی که داشته‌اند، نپذیرفته‌اند که اینها را تملک کنند و با اینکه در اختیار بانک هستند، سرنوشت سرمایه‌گذار مشخص نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار لرستان گفت: تصمیم گرفته شد که در یک فرجه مشخص یک ماهه مشکلات این واحدها با بانک‌ها بررسی و آسیب شناسی شود تا پس از مشخص شدن دلیل اصلی رها شدن واحدهای تولیدی تعطیل شده، برای سرمایه‌گذاری و فعالیت مجدد آنها در ستاد تسهیل مورد بررسی قرار بگیرند.

وی به کارخانه چرم و پوست لرستان اشاره کرد و افزود: این واحد تغییر کاربری داده و پس از واگذاری به بخش خصوصی تعطیل شده است، ولی مجددا می‌خواهد شروع به فعالیت کند که البته در فازهای مختلفی قرار گرفته است و یک سرمایه‌گذار برای حضور در آن در فاز اول اعلام آمادگی داشته است که ما نیز مشکلات زیرساختی آن را برطرف می‌کنیم.

معاون استاندار لرستان به عدم حضور برخی دستگاه‌های اجرایی در ستاد تسهیل اشاره نمود و عنوان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم بنا به وظیفه ذاتی نسبت به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان ورود پیدا کنند.

وی متذکر شد: حل مشکلات واحدهای تولیدی استان نیاز به همت دستگاه‌های استان و پیگیری مدیران دارد و امیدواریم این موضوع را جدی بگیرند.

این مسئول گفت: در همه فعالیت‌هایی که در استان صورت می‌گیرد، همکاری تیم مدیریتی استان لازم است و هر مدیری که توان همکاری و همیاری نداشته باشد، نمی‌تواند در مجموعه مدیریتی استان قرار بگیرد، لذا از مجموعه مدیران استان که توانایی و ظرفیت بالایی دارند، انتظار می‌رود، پای کار باشند و در جلسات ستاد تسهیل نیز حضور یابند.

انتهای پیام/85015/گ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول