اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

یکی از رهبران انصارالله یمن در گفت‌وگو با فارس:

هویت ما موازنه‌های جنگ و راهبرد آن در منطقه و جهان را تغییر می‌دهد

یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن گفت: هویت ما موازنه‌های جنگ و راهبرد آن در همه منطقه و در سطح جهان را تغییر داد و مقاومت ملت یمن دیر یا زود جرائم دشمن صهیونیستی-آمریکایی-سعودی و کینه آنها را از ملت یمن برملا خواهد کرد.

هویت ما موازنه‌های جنگ و راهبرد آن در منطقه و جهان را تغییر می‌دهد

«علی الحوثی» یکی از رهبران جنبش انصار الله یمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا اظهار داشت: رزمندگان دلاور ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از ظرفیتی برخوردارند که دشمن سعودی و مزدورانش از آن محرومند و آن قدرت ایمان و عقیده است که به مدد پروردگار در جنگ علیه دشمن آمریکایی-سعودی-صهیونیستی از آن بهره می‌برند.

وی افزود: نه آل سعود، نه آمریکایی‌ها و نه صهیونیست‌ها نمی‌توانند امید و ایمان رزمندگان یمنی را برای نجات خاک خود از شر بیگانگان از آنها بگیرند.

این رهبر انصار الله تاکید کرد: هویت ما موازنه‌های جنگ و راهبرد آن در همه منطقه و در سطح جهان تغییر داد و مقاومت ملت یمن دیر یا زود جرائم دشمن صهیونیستی-آمریکایی-سعودی و کینه آنها را از ملت یمن برملا خواهد کرد.

الحوثی گفت: از همه طرف‌های یمنی می‌خواهم در راه قرآن، سازندگی، توسعه و پیشرفت انسانی در همه زمینه‌ها قدم بردارند و راهی که امروز انقلابیون یمنی در پیش گرفته‌اند راه جامع است که همه ابعاد ایمانی، سیاسی، سازندگی را شامل می‌شود.

وی افزود: نبرد ما صرفا یک عملیات نظامی نیست و تنها به درگیری در کوه و کمر یا شهرها و استان‌ها خلاصه نمی شود، بلکه این نبرد همه ابعاد دفاع از شرف، انسانیت و سرزمین یمنی‌ها در برابر استعمارگری آمریکا و اسرائیل را شامل می‌شود.

رهبر انصار الله گفت: دشمن صهیونیستی-آمریکایی-سعودی همه ظرفیت‌ها و توان خود را به کار گرفته تا با به راه انداختن سیاست زمین سوخته و کشتار جمعی یمن را به سقوط و انحراف سوق بدهند.

وی افزود: اما این حیله دشمن موفق نخواهد بود، حقایق آنگونه که هست باقی خواهد ماند و منطق تاریخ و آداب و سنن حیات تغییر نخواهد کرد، آنچه که آل سعود و آمریکا از جنگ یمن برداشت خواهند کرد، چیزی جز خشم و انتقام ملت یمن برای رویارویی با نقشه جهنمی شیطانی استعماری آنها نیست.

الحوثی گفت: شادی دشمنان از پیروزی‌های رسانه‌ای و خیالی‌شان، تنها ظاهرسازی‌هایی است که آنها را سیر نخواهد کرد و آل سعود و مزدوران آن در داخل دیر می‌فهمند که خنجرهای مسمومی در بدن‌های خود و آینده موجودیت خود در یمن و عربستان وارد کرده‌اند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول