اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملی‌پوش تنیس روی میز در گفت‌وگو با فارس

حرف و حدیثی برای حضورم در تیم‌ملی نیست/ با وجود عالمیان‌ها، رسیدن به المپیک سخت است

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: در مسابقه انتخابی به تیم ملی رسیدم و دیگر حرف و حدیثی برای نسبت خانوادگی با سرمربی وجود ندارد.

حرف و حدیثی برای حضورم در تیم‌ملی نیست/ با وجود عالمیان‌ها، رسیدن به المپیک سخت است

میدیا لطف‌الله نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد راهیابی به تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات انتخابی اظهار داشت: خوشحالم که ثمره سه ماه تلاشم را گرفتم و به چیزی که می‌خواستم رسیدم. با تغییراتی هم که در فدراسیون صورت گرفته بود، انگیزه‌ام برگشته بود.

وی ادامه داد: یک مقدار سرماخوردگی داشتم و با این شرایط که خیلی هم من را اذیت کرد به مسابقات ادامه دادم و خوشبختانه از این شرایط سخت، سربلند بیرون آمدم.

وی در مورد سرمربیگری عمویش در تیم ملی گفت: من در مسابقات انتخابی توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم و دیگر هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد که بگویم نسبت خانوادگی او را به تیم ملی رسانده، به نظر من همیشه باید برای تیم ملی انتخابی برگزار شود. بحث انتصاب هم تنها در شرایط خاص، آن هم برای یک نفر باشد.

لطف‌الله نسبی گفت: البته مسئولان قول دادند دیگر انتصابی نباشد، هر کس حقش باشد، در مسابقه انتخابی به تیم ملی برسد. بازیکنی هم که آماده باشد و شرایط خوبی داشته باشد، خود به خود انتخاب می‌شود.

وی در مورد مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: با وجود برادران عالمیان، کار سختی برای رسیدن به المپیک دارم. نوشاد و نیما هر جا کنار هم باشند شکست‌شان سخت می‌شود، اما من هم بی‌انگیزه نیستم. البته دوست دارم ایران سهمیه را بگیرد و هر بازیکنی هم باشد مهم نیست.

ملی‌پوش تنیس روی میز با اشاره به اینکه فصل آینده برای بازی به آلمان می‌روم، گفت: قراردادم را با یک تیم آلمانی منعقد کردم و اواخر تابستان آینده راهی این کشور می‌شوم. حضور در آنجا کمک زیادی به من خواهد کرد تا پیشرفت کنم.

وی در مورد شرایط دانشگاه آزاد در لیگ برتر گفت: روز سه‌شنبه بازی سختی مقابل مدعی اصلی قهرمانی یعنی پتروشیمی داریم. دانشگاه آزاد تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته و با این شرایط، حضورمان در رده دوم جدول کار بزرگی است. من هم شرایط خوبی در این تیم دارم و راضی هستم.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول