اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان ملی استاندارد ایران تأکید کرد

لزوم به‌روزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی استاندارد در کشور

معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: باید تجهیزات آزمایشگاهی استاندارد در کشور به‌روزرسانی شود.

لزوم به‌روزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی استاندارد در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یونس الستی یکشنبه شب در آیین افتتاح اداره استاندارد شهرستان ابهر اظهار کرد: باید فرهنگ استاندارد در همه عرصه‌های زندگی مردم کشور ایران توسعه پیدا کند.

وی با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ استاندارد در زمینه کالا و خدمات تصریح کرد: سازمان استاندارد در تلاش برای توسعه این فرهنگ در بین هموطنان است.

معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران از اتخاذ رویکرد جدید در سازمان استاندارد در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد یاد کرد و افزود: نودمین سالگرد تاسیس سازمان ملی استاندارد در ایران در پیش است.

الستی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در قالب سیاست‌های ابلاغی و برنامه ششم توسعه تاکید کرد: سازمان استاندارد براساس این سیاست‌ها وظیفه پوشش کامل استاندارد بر کالاها و خدمات تولیدی را برعهده دارد.

وی با اشاره به وجود 85 هزار نوع کالا و خدمات تولیدی در کشور اضافه کرد: تلاش داریم در راستای ارتقای کمی و کیفی تولیدات و خدمات گام برداریم.

معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران از کنترل کالاهای وارداتی و صادراتی توسط استاندارد یاد کرد و افزود: کنترل مناسب نیازمند تهیه تجهیزات آزمایشگاهی به‌روز برای کنترل استاندارد کالاها و خدمات است.

الستی با اشاره به اینکه استاندارد وظیفه خود در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد در سطح کشور را انجام می‌دهد، اظهار کرد: برای بهبود شرایط موجود باید کیفیت آزمایشگاه‌های کشور برای کنترل استانداردها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/73009/آ 20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول