اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری آبادان:

«اتاق مادر و کودک» مشکل شیردهی مادران به کودکان در محل شلوغ را رفع می‌کند

رئیس دادگستری آبادان گفت: راه‌اندازی «اتاق مادر و کودک» مشکل شیردهی مادران به کودکان را در محل‌های شلوغ و پر رفت و آمد شهری رفع خواهد کرد.

«اتاق مادر و کودک» مشکل شیردهی مادران به کودکان در محل شلوغ را رفع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیروس محمدی‌زاده صبح امروز در مراسم افتتاحیه اتاق مادر و کودک که در دادگستری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه کشور ما یک کشور اسلامی است و بانوانی که قصد شیر دادن به کودک خود را دارند نیازمند یک فضا برای صیانت در اماکن عمومی هستند و این فضا باید ایجاد شود، اظهار کرد: دادگستری این شهرستان اولین مکان در استان خوزستان است که جهت انجام این کار اقدام کرد.

وی با بیان اینکه این محل به تمام امکانات از جمله تهویه، دکور و روشنایی لازم همراه با تراکت‌هایی جهت آموزش مجهز است، افزود: این فضا متناسب برای کودکان است و در آن ظرفیت 10 کودک و مادر پیش‌بینی و راه‌اندازی شده است.

رئیس دادگستری آبادان اضافه کرد: با رشد و افزایش جمعیت شرایط و امکانات برای مادران شیرده نیز باید فراهم شده، زیرا این موضوع باعث ایجاد روابط عاطفی بین مادر و فرزند در کنار مسائل سلامتی آنها خواهد بود.

محمدی‌زاده با اشاره به مسائل اعتقادی و فرهنگی موجود در جامعه و شرایط مشکل شیردهی مادر به کودک در محافل شلوغ گفت: ساخت این اتاق‌ها موجب آرامش‌خاطر مادران در هنگام شیردهی و در کنار آن بازی کودکان در آن زمان در این محل خواهد بود.

انتهای پیام/72026/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول