اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تبریزی‌ها می‌توانستند مقابل ما به پیروزی برسند

یوسفی: تراکتورسازی قوی‌ترین حریف ما بود/مشکلات مالی کار را دشوار کرده است

بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی قوی‌ترین حریفی بود که از ابتدای فصل تاکنون با آن روبرو شدیم.

یوسفی: تراکتورسازی قوی‌ترین حریف ما بود/مشکلات مالی کار را دشوار کرده است

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی دو بر یک پدیده مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: فکر می‌کنم لیگ به روزهای جذاب رسیده‌ است. تیم‌های بالای جدول با یکدیگر می‌جنگند و تیم‌هایی که پایین جدول قرار دارند، به سختی به هم امتیاز می‌دهند. پیروزی ما مقابل تراکتورسازی بسیار مهم بود. البته آنها بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و از دقیقه یک تا 90 واقعا جنگیدند. ما کار راحتی مقابل تراکتورسازی نداشتیم و توانستیم از فرصت‌هایمان به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه مهاجری اعلام کرده شانس یار تیم پدیده بود که توانسته‌اند در این دیدار پیروز شوند، تاکید کرد:‌در نیم فصل اول ما در برخی بازی‌ها خوب بازی کردیم اما نتیجه نگرفتیم. در این بازی هم توپ و میدان دست تراکتورسازی بود و واقعا موقعیت‌های بیشتری داشتند اما خط دفاعی ما فوق‌العاده عمل کرد و در واقع تمام بازیکنان ما به خوبی جنگیدند. تبریزی‌ها می‌توانستند به پیروزی برسند اما ما از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کردیم.

بازیکن پدیده که روز گذشته یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رسانده بود و در بازی رفت هم تک گل پیروزی مشهدی‌ها را زده بود، افزود: گلی که من به ثمر رساندم حاصل تلاش تمام بازیکنان بود که من توانستم توپ را تبدیل به گل کنم. خوشحالم که 3 امتیاز را کسب کردیم و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

یوسفی در مورد اینکه مقابل امیر قلعه‌نویی که مربی سابق او بوده بازی می‌کرد،‌ گفت: قلعه‌نویی به من لطف داشت و او مرا به استقلال آورد. او مربی بزرگی است. او تیم تراکتورسازی را به خوبی جمع کرده و در این بازی هم شانس یار او نبود وگرنه تاکنون قوی‌ترین فوتبالی که حریف‌مان به نمایش گذاشته، همین بازی بود. مطمئنا در ادامه فصل این تیم بهتر خواهد شد.

وی در مورد اینکه تبریزی‌ها پس از پایان این بازی نسبت به عملکرد تیم‌شان معترض بودند، گفت: به هر حال وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد هواداران ناراحت می‌شوند. در فوتبال هم برد و باخت وجود دارد و چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما قطعا تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی وضعیت بهتری در ادامه لیگ خواهد داشت.

بازیکن پدیده در مورد قرار گرفتن این تیم در رده یازدهم گفت: چیزی در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. ما هم می‌توانیم به رده‌های بالاتر برویم و هم می‌توانیم در رده‌های پایین‌تر قرار بگیریم. اختلاف مان با تیم‌های بالایی کم است و البته نباید از تیم‌های پایین‌تر هم غافل شویم. امیدوارم در ادامه لیگ شرایط خوبی داشته باشیم.

یوسفی در مورد مشکلات مالی پدیده گفت: مشکلات مالی همیشه وجود دارد. هم اکنون کمی به بازیکنان سخت می‌گذرد. امیدوارم در هفته‌های آینده این مشکلات بهتر شود. بازیکنان همدلی خاصی با یکدیگر دارند و امیدواریم مشکلات مالی در تیم وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول