اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان خبر داد

رونمایی از فیلم مستند «برای احمد» در زنجان

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان از برگزاری آیین رونمایی از فیلم مستند «برای احمد» خبر داد.

رونمایی از فیلم مستند «برای احمد» در زنجان

میثم سیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فیلم مستند «برای احمد» با موضوع اولین راهپیمایی مستقل و مختص زنان زنجانی، که پیرامون شهادت احمد مرتضایی نخستین شهید انقلاب در زنجان است.

وی خاطر نشان کرد: پس از این واقعه زنان زنجان در یک اقدام منحصر به فرد به صورت مستقل و خودجوش دست به راهپیمایی و اعتراض علیه رژیم طاغوت زدند و برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان معصومه اشتری را محوریت و شخصیت اصلی این مستند 30 دقیقه‌ای عنوان کرد و گفت: مستند «برای احمد» به کارگردانی جعفر موسوی و از تولیدات حوزه هنری استان زنجان است.

وی افزود: به منظور گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی فیلم مستند «برای احمد» با هدف تجلیل وتکریم مقام والای شهید احمد مرتضایی و خانواده معزز شهدای انقلاب برگزار می‌شود.

سیفی خاطر نشان کرد: این مراسم با حضور خانواده شهدا، مردم و زنان فرهیخته و فعال در عرصه‌های اجتماعی و پیشرو انقلاب برگزار خواهد شد.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان ادامه داد: همچنین ضمن رونمایی از فیلم مستند «برای احمد» از مادران، همسران و خواهران شهدا نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی تاکید کرد: این مراسم روز سه شنبه هفته جاری در سالن همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در شهرک کارمندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول