اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گلستان خبر داد

احداث 2 ایستگاه آتش‌نشانی جدید در شهر گلستان

شهردار گلستان از احداث دو ایستگاه آتش‌نشانی جدید در این شهر خبر داد.

احداث 2 ایستگاه آتش‌نشانی جدید در شهر گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس، بهروز کاویانی شهردار گلستان بعد از ظهر امروز در بازدید از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر سه ایستگاه آتش‌نشانی در شهر گلستان فعال بوده که با توجه به جمعیت و وسعت شهر، ایجاد و احداث ایستگاه‌های جدید نیاز مبرم شهر است.

وی در خصوص احداث ایستگاه‌های شماره 4 و 5 آتش‌نشانی در شهر گلستان بیان کرد: بر اساس قانون هر 50 هزار نفر ساکن در شهر نیازمند یک ایستگاه آتش‌نشانی هستند و از آنجایی که شهر گلستان بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد، در تلاش هستیم با احداث این ایستگاه‌ها به استاندارد کشوری نزدیک شویم.

شهردار گلستان ادامه داد: فاز اول ایستگاه شماره 4 شامل فونداسیون و ستون با قراردادی بالغ بر 3 میلیارد ریال به اتمام رسیده‌است.

کاویانی افزود: این ایستگاه که در دو طبقه در شهرک امام حسین (ع) در حال احداث بوده و به مساحتی بیش از یک هزار مترمربع و دارای سه آشیانه است.

شهردار گلستان تصریح کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت صادقانه و عالمانه به شهروندان امیدواریم با استعانت از پروردگار یکتا و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر بتوانیم با تکمیل، اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی گام مؤثری در توسعه و پیشرفت شهر برداریم.

وی درباره مشخصات و وضعیت ایستگاه شماره 5 اظهار کرد: ایستگاه شماره 5 نیز با 15 درصد پیشرفت در مرحله خاک‌برداری، بتن‌ریزی و فونداسیون قرار دارد.

شهردار گلستان با تأکید بر  اینکه سازمان آتش‌نشانی شهرداری باید بهترین خدمات را به مردم ارائه کند و از هیچ اقدامی دریغ نشود، یادآور شد: میانگین رسیدن آتش‌نشانی به محل حادثه در دورترین نقطه شهر سه دقیقه است که البته ترافیک شهری و سایر عوامل بر این موضوع اثرگذار است و باید تدابیری اندیشه شود که مدت زمان رسیدن عوامل آتش‌نشانی کمتر شود.

وی در پایان متذکر شد: ایستگاه شماره 5 دارای مساحت 526 مترمربع شامل دوطبقه و 2 آشیانه بوده که هزینه ساخت آن 3 میلیارد ریال برآورد می‌شود.

انتهای پیام/3154/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول