اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران:

بصیرت‌افزایی، انقلاب اسلامی را در برابر هجمه دشمن مصون می‌کند

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: بصیرت‌افزایی در بین اقشار مختلف و اطاعت از امر رهبر معظم انقلاب، مؤلفه‌ای است که انقلاب را در برابر جنگ نرم و هجمه‌های دشمن مصون می‌کند.

بصیرت‌افزایی، انقلاب اسلامی را در برابر هجمه دشمن مصون می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، نادر نصیری امروز در همایش تجلیل از دانش‌آموزان برتر و فرزندان معزز شهدا و ایثارگران که در کانون سمیه که به میزبانی بنیاد شهید ری برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یادگار امام راحل به ملت ایران است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و خانواده معزز آنان در نظام انقلاب اسلامی، گفت: امام راحل فرمودند هر آنچه این انقلاب دارد از مجاهدت و ایثار شهدا است؛ پس کلام امام راحل بیانگر آن است که ما تا ابد مدیون خون پاک شهدا و خانواده آنان هستیم.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افزود: یادآوری دلاوری‌ها و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران از عمده وظایف آحاد مردم در سطح جامعه به شمار می‌رود، رهبر معظم انقلاب فرمودند یاد شهدای ما یادبود ارزش‌های انسانی و اسلامی است.

نصیری ابراز کرد: خانواده مکرم شهدا از سرمایه‌ گذاران مهم و ممتاز انقلاب اسلامی به شمار می‌روند چرا که آنان عزیزان خود را با همه وجود در طبق اخلاص نهادند و در راه حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

وی ادامه داد: تاسی به حضرت زینب (س) و صبر و استقامت از خصوصیات بارز خانواده‌های شهدا و ایثارگران بوده به همین سبب اجر آنان کمتر از شهادت نیست و همچنین خانواده معزز شهدا در فراز و نشیب‌های انقلاب از پشتیبان استوار امر ولایت و رهبری بودند.

نصیری اظهار داشت: بصیرت افزایی در بین اقشار مختلف و اطاعت از امر رهبر معظم انقلاب، مولفه‌ای است که انقلاب را در برابر جنگ نرم و هجمه‌های دشمن مصون می‌کند.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد؛ تاریخ انقلاب شاهد است افرادی که پشتیبان ولایت فقیه نبودند به بیراهه رفته و خود را در سراشیبی سقوط قرار دادند.

انتهای پیام//2462/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول