اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت یازدهم

بیش از 4 هزار و 500 پروژه در گلستان افتتاح شده است

استاندار گلستان گفت: در دولت یازدهم بیش از 4 هزار و 500 پروژه در استان گلستان افتتاح شده است.

بیش از 4 هزار و 500 پروژه در گلستان افتتاح شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن صادقلو عصر امروز در آیین افتتاحیه و کلنگ‎زنی متمرکز پروژه‎های شهرستان گرگان اظهار کرد: خادمین ملت امروز به رسم تشکر از ملت آماده‎اند که وظیفه خادمی خود را به صورت متمرکز انجام بدهند و افتتاح پروژه‎ها در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه قبل از ایام‎الله دهه فجر 129 عنوان کلنگ‎زنی بوده است، تصریح کرد: 60 درصد این پروژه‎ها به سمت افتتاحیه بوده است.

47 میلیارد تومان پروژه در شهرداری تعریف شده است

به گفته استاندار گلستان؛ یک هزار و 700 میلیارد تومان برای پروژه‎های استان هزینه شده و نزدیک به 10 هزار نفر اشتغالزایی داشته است.

صادقلو بیان داشت: توسعه گرگان را توسعه استان می‎دانیم و در حد توان در خدمت هستیم و در مجموعه شهرداری 47 میلیارد تومان پروژه تعریف شده است.

وی با بیان اینکه خدمتگزاران مردم، رسم خدمت را فراموش نخواهند کرد، ابراز داشت: در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی یک هزار و 847 پروژه افتتاح و به بهره‎برداری رسید.

با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران الهی شدند

استاندار گلستان با اشاره به اینکه ایام‎الله دهه فجر ایام ذکر و ایام است، گفت: از شاخص‎های این ایام این است که در گذر از تاریخ عبرت بگیریم.

وی افزود: اگر به روزهای انقلاب اسلامی نگاه کنیم متوجه می‎شویم که باور به پیروزی وجود نداشت، دقیقا امام(ره) و شاگردان بزرگش از رسم انجام تکلیف گام برداشتند و عمل می‎کردند و باور اینکه این پیروزی بزرگ اتفاق بیفتد در باورها نمی‎گنجید اما با رهبری امام راحل، توکل به خدا و پشتوانه مردم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

صادقلو افزود: ملت ایران با تمام وجود در برابر خطرات ایستادند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و این ایستادگی زیر ساختی برای پیوستن ارتش به انقلاب اسلامی شد.

وی یادآور شد: آمریکا به این نتیجه رسیده که نباید در ایران اقدام نظامی انجام بدهد و ما وظیفه داریم از آورده‎های امام(ره) یاد کنیم و امروز باید بگوییم دانش‌آموزان، دانشجویان، زنان و ملت ایران چه حماسه‎ای آفریدند.

استاندار گلستان با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران الهی شدند، گفت: مقام معظم رهبری 22 بهمن را عید می‎دانند و این به برکت این ایام پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/83015/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول