اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار دامغان:

دامغان در انتخابات سال جاری ۳۰۰۰ رأی اولی دارد

فرماندار دامغان بابیان اینکه تعداد رأی اولی‌های این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند سه هزار و ۵۶ نفر است، گفت: این افراد نقش به سزایی در افزایش نشاط انتخاباتی دارند

دامغان در انتخابات سال جاری ۳۰۰۰ رأی اولی دارد

به گزارش فارس به نقل مهر مهرعلی اصغر مجد ضمن یادآوری اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مجریان انتخابات خود مردم هستند، اظهار داشت: حضور کسانی که برای نخستین بار شرایط رای دادن را دارند در دو انتخابات پیش رو بسیار موثر و سرنوشت ساز است.

 وی حفاظت و صیانت از آرای مردم را وظیفه مسئولان دانست و خاطر نشان کرد: با حضور پرشور مردم در انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه خواهیم بود.

۹۳ شعبه کار اخذ رای مردم دامغان را برعهده دارند

فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان دامغان یاد آورشد: تلاش خواهیم کرد انتخاباتی پرشور را با حضور مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای داشته باشیم و به جزء رعایت  دقیق قانون به هیچ چیز دیگر فکر نخواهیم کرد.

مجد از اختصاص ۹۳ شعبه اخذ رای در شهرستان دامغان برای انتخابات روز هفتم اسفند ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد هفت شعبه ویژه خواهران خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی کار جمع آوری آرا ء مردم دامغان را بر عهده دارند، گفت: مشارکت مردم شهرستان در انتخابات قبلی ۷۸ درصد بود که امیدواریم در این دوره از انتخابات افزایش یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول