اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

افتتاح 21 طرخ فنی و عمرانی صدا و سیمای البرز

استاندار البرز خواستار انعکاس ظرفیت‌ها و استعدادهای البرز از دریچه رسانه ملی شد و بر ضرورت معطوف ساختن نگاه مسئولان ملی به این رسانه نوپا تأکید کرد.

افتتاح 21 طرخ فنی و عمرانی صدا و سیمای البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مهندس سیدحمیدطهائی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی سردمداران حوزه سیاست خارجی در جمهوری اسلامی، افتتاح 6 شبکه دیجیتال و 9 رادیویی FM را در جای جای نقاط استان البرز اقدامی ارزشمند و مبارک در توسعه فناوری‌های ارتباطی و رسانه‌ای دانست و انتظارها را از صدا و سیمای استان در قالب محورهایی مورد تأکید قرار داد.

وی ادامه داد: توانمندی‌های البرز از منظر علمی، تحقیقاتی و اقتصادی این استان را در زمره 5 استان اول کشور قرار داده است و این ظرفیت از دریچه صدا و سیما باید انعکاس پیدا کند.

استاندار البرز افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری که باید در شرایط کنونی درب چاه‌های نفت را برای تولید درآمد بست، امروز البرز می‌تواند از جمله استان‌های پیشگام در حوزه اقتصادی و استانی خودکفا در کشور باشد.

طهایی تأکید کرد: صدا و سیما همانند چشمانی بینا و زبانی گویا داشته‌ها و استعدادهای این استان را اطلاع‌رسانی کند.

وی با تأکید بر اینکه البرز نوپاست و صدا و سیما نیز نوپا تصریح کرد: بنابراین با تدبیر و درایت باید نگاه مسئولان کشور را به این رسانه نوپا در استان معطوف داشته و با سرمایه‌گذاری ملی تحولی اساسی در حوزه صدا و سیمای البرز ایجاد کرد.

در این مراسم از 21 طرح عمرانی و فنی صدا و سیمای البرز رونمایی شد.

انتهای پیام/2302/گ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول