اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

تردد در محورهای برف‌گیر آذربایجان غربی به شرط داشتن زنجیرچرخ

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تردد در محورهای برف‌گیر آذربایجان غربی به شرط داشتن زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

تردد در محورهای برف‌گیر آذربایجان غربی به شرط داشتن زنجیرچرخ

ارسلان شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به آغاز موج جدیدی از بارش‌ها در آذربایجان‌غربی لازم است افرادی که قصد تردد در محورهای این استان را دارند خودروهای خود را به زنجیرچرخ تجهیز کنند.

وی با بیان اینکه اکنون بارش برف در محورهای مواصلاتی اشنویه، چالدران و تکاب گزار شده است، تصریح کرد: شب گذشته در اغلب محورهای جنوبی استان شاهد بارش برف بودیم که این امر سبب شد تا در محورهای جنوبی تردد برای رانندگان با مشکل مواجه شود.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه محورهای شاهین‌دز، تکاب و چالدران شب گذشته شاهد در راه ماندن خودروها بودند، اعلام کرد: در راه ماندگان به کمک عوامل راهداری و جمعیت هلال‌احمر از برف و کولاک نجات یافته و راهی مقاصد خود شدند.

وی از رانندگان خواست در صورت عدم ضرورت، از تردد در محورهای برف‌گیر استان خودداری کنند و اظهار داشت: با توجه به وضعیت جوی محورهای مواصلاتی استان، لازم است رانندگان قبل از ورود به جاده‌ها، از طریق شماره تلفن 141 نسبت به آخرین وضعیت راه‌های استان اطلاعات کافی را داشته باشند.

شکری بر رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی توسط رانندگان تأکید کرد و اذعان داشت: رعایت هر چه بیشتر قوانین، توجه به علایم رانندگی، داشتن سرعت مطمئنه و تسلط به خودرو در زمان بارش برف باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه تا دو روز دیگر بارش‌‌ها در استان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی، عوامل راهداری در تلاش برای جلوگیری از مسدود شدن محورهای برف‌گیر استان هستند.

انتهای پیام/61001/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول