اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی قوه قضائیه در گفت‌وگو با فارس:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نظام را تقویت می‌کند / امسال کمترین پرونده را در مسائل انتخاباتی داشته‌ایم

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اهمیت راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دشمنان انقلاب را مأیوس و نظام را تقویت خواهد کرد.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نظام را تقویت می‌کند / امسال کمترین پرونده را در مسائل انتخاباتی داشته‌ایم

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه آیین تجدید میثاق رئیس و مسئولان قوه قضائیه با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس جنوب تهران در ارتباط با راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: ان‌شاءالله مردم مومن و غیور ایران اسلامی با حضور پر شور و انقلابی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دشمن را ناامید خواهند کرد و نظام و کشور را تقویت می‌کنند.

وی در ارتباط با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی مثل همیشه با نشاط و شور و در آرامش کامل با مشارکت حداکثری خود در انتخابات اسلام، نظام و کشورشان را تقویت خواهند کرد.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز گذشته عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با اشاره به آیه شریفه «ان تنصروا الله ینصرکم» حمایت و تقویت نظام را از مصادیق بارز و روشن این آیه شریفه قرآن کریم دانستند.

حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای ادامه داد: قطعا یوم الله 22 بهمن یکی از مصادیق بارز این آیه شریفه است.

وی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه آن چیزی که از لحاظ قانونی بتواند اعلام کند به استحضار مردم می‌رساند.

معاون اول قوه قضائیه در پایان تصریح کرد: امسال به حمدالله در راستای مسائل انتخاباتی چه نامزدها و چه طرفداران آن‌ها پرونده کمتری نسبت به سال‌های گذشته داشتیم که این مهم از نگاه بنده برای ما و شاید برای مردم مایه مسرت وخوشحالی باشد.

به گزارش فارس آیت الله صادق آملی لاریجانی به همراه جمعی از مسئولان ارشد دستگاه قضا پیش از ظهر امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام رئیسی، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای، جهانگیر آیت الله آملی لاریجانی را در این آیین همراهی کرده و ضمن ادای احترام به مقام شامخ امام خمینی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

گفتنی است حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، آیت الله آملی لاریجانی در این مراسم همراهی کرد.

انتهای پیام/2462/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول