اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بندرلنگه:

دفاع از وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی شیعه و سنی نمی‌شناسد

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرلنگه گفت: وجود شهدای اهل سنت بندرلنگه خود گویای وحدت شیعه و سنی در این منطقه است و به ما این درس را می‌دهند که دفاع از وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی شیعه و سنی نمی‌شناسد.

دفاع از وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی شیعه و سنی نمی‌شناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، ابراهیم افند و جمعی از مسئولین ادارات بندرلنگه ظهر امروز به‌مناسبت دهه فجر به دیدار خانواده‌های شهید عبدالله زنگیان و خالد ناصری در روستاهای بوجبرئیل و شکروئیه از توابع بخش شیبکوه در غرب شهرستان بندرلنگه رفتند و لوح سپاس استاندار هرمزگان را به این عزیزان اهدا کردند.

وی در این دیدارها ضمن ابلاغ پیام استاندار هرمزگان به خانواده معظم شهدا، اظهار داشت: شهدا جان خود را در راه اعتلای نظام و ارزش‌های آن فدا نمودند تا امروز در جهان حرفی برای گفتن داشته‌باشیم.

وی تصریح کرد: دو شهید گرانقدر از اهل سنت هستند و این خود گویای وحدت شیعه و سنی در این منطقه است و به ما این درس را می‌دهند که دفاع از وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی شیعه و سنی نمی‌شناسد بلکه همه در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرلنگه خاطر نشان کرد: 22بهمن جز با رهبری امام خمینی(ره) و مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران شکل نمی‌گرفت و حفظ نمی‌شد و تاریخ گواه این مدعاست که از اوایل شکل گرفتن انقلاب، شهدای بسیاری تقدیم این نظام مقدس شد.

افند در پایان با اشاره به حضور خانواده معظم شهداء دوشادوش دیگر اقشار در راهپیمایی 22 بهمن گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با شهدا و امام راحل است و ملت شهیدپرور بندرلنگه این بار هم با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر خواهند ساخت.

انتهای پیام/3264/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول