اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز:

تمامی محورهای مواصلاتی استان البرز باز است/محور شمشک ـ دیزین مسدود شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با تلاش نیروهای راهداری هم‌اکنون تمامی راه‌های استان البرز باز است و تردد در آنها جریان دارد.

تمامی محورهای مواصلاتی استان البرز باز است/محور شمشک ـ دیزین مسدود شد

ابوالفضل باقرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه تمامی راههای این استان به غیر محور شمشک باز است و تردد در آن جریان دارد.

وی ادامه داد: حضور نیروهای راهداری و استقرار این نیروها در محورهای مواصلاتی استان البرز اقدامات و خدمات لازم را به مسافران ارائه کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطر نشان کرد: در این راستا و با توجه به بارش شدید برف طی روز گذشته در این استان اقدامات لازم از جمله نمک‌پاشی و برف‌روبی در محورهای مواصلاتی این استان انجام شده است.

باقرنیا با اعلام اینکه لغزندگی جاده‌ها می‌طلبد تا رانندگان رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند افزود: البته اقدامات ایمنی از جمله نمک پاشی و شن پاشی در این محورها انجام شده است اما می‌طلبد تا رانندگان برای ارتقای ایمنی بیشتر و حفظ جان خود و دیگران مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اداره راه به عنوان یک دستگاه امدادی و خدماتی در زمستان امسال فعالانه در جاده‌ها حضور داشته ادامه داد: در زمستان امسال و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده بیش از 210 نفر در قالب 25 اکیپ در کنار نیروهای پلیس راه، راهور، انتظامی در محورهای مواصلاتی این استان حضور دارند.

باقرنیا تبیین کرد: این اکیپ‌ها به تمامی تجهیزات راهداری از جمله 102 وسیله نقلیه سبک، نیمه سنگین و سنگین مجهز هستند.

وی با اعلام اینکه دپوی نمک نیز برای جلوگیری از یخ زدگی انجام شده است،‌ بیان داشت: در این راستا پنج هزار و 200 تن نمک و 20 هزار تن شن برای از بین بردن یخ‌زدگی جاده‌ها در سوله‌ها دپو شده است.
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز،‌ استقرار نیروهای راهداری در طرح امداد زمستانی استان البرز تا 15 فروردین سال 95 ادامه دارد.
انتهای پیام/2302/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول