اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه طارم:

شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، امنیت و آرامش را به کشور هدیه کردند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، امنیت و آرامش را به کشور هدیه کردند.

شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، امنیت و آرامش را به کشور هدیه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محب‌علی احدی امشب در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر هشت اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب و امام خمینی(ره) حماسه بزرگ انقلاب را خلق کردند، بیان کرد: کسانی که حماسه انقلاب را خلق کردند امنیت و آسایش را به کشورمان هدیه دادند و باید قدردان نعمت امنیت بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه طارم در ادامه ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات در سپاه افزود: امام علی(ع) می‌فرمایند سینه انسان عاقل صندوقچه اسرار اوست.

احدی با تاکید بر رازداری و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: انسان مؤمن سکوت می‌کند تا سالم بماند و حرف می‌زند که سود ببرد.

در ادامه این برنامه مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه طارم با بیان اینکه جنگ آینده یک جنگ حفاظتی است، افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حفاظت اطلاعات باید چشم امین، بصیر، تیزبین و ریزبین برای سپاه باشد.

داود عبدی با توجه به وقوع دو انتخابات مهم در کشور، اصول حاکم بر سپاه را یادآور شد و گفت: استقلال سپاه از اشخاص و احزاب و تمرکز سپاه روی آرمان‌ها و جهت‌گیری‌های رهبری از مهم‌ترین اصول حاکم بر سپاه در عرصه انتخابات است.

وی به فرصت‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: تبیین اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری،شناخت آخرین مواضع جریانات سیاسی، امکان تبلیغ برای حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح و کاستن از حجم دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مسئولان خدوم و ولایتمدار از مهم‌ترین فرصت‌های انتخاباتی است.

انتهای پیام/73005/‌آ 20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول