اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی:

باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرده و اجازه ندهیم دشمنان با هر ترفند، به انقلاب ضربه بزنند.

باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرد

حجت‌الاسلام اباذر بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی را اجرایی کرده و یا در دست اجرا هستند.

وی شاخص‌ترین برنامه را بلند شدن بانگ الله‌اکبر در تمام مساجد استان عنوان کرد و افزود: 22 بهمن ماه صدای بانگ الله‌اکبر از تمام مساجد شهری و روستایی آذربایجان‌غربی به گوش خواهد رسید.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه راس ساعت 21 شب 22 بهمن ماه بانگ تکبیر از مساجد استان شنیده خواهد شد، تصریح کرد: علاوه بر این شاهد حضور حداکثری دبیران و کارکنان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راهپیمایی 22 بهمن ماه خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال شاهد پخش بروشور توسط این کانون خواهیم بود، ادامه داد: برای این منظور 12 هزار بروشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی زیر چاپ رفته است.

بیگی با اشاره به زمان توزیع این بروشورها، اعلام کرد: این بروشورها در تمام شهرهای استان آذربایجان‌غربی در کنار راهپیمایی 22 بهمن ماه و در بین مردم مومن و متدین شهرهای مختلف توزیع خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی خواستار حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه شد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین و ماندگارترین انقلاب‌هایی است که در طول تاریخ بشریت به پیروزی رسیده است.

بیگی با بیان اینکه باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرده و اجازه ندهیم دشمنان با هر ترفند، به انقلاب ضربه بزنند، تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کنیم.

انتهای پیام/61001/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول