اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی جوانان کشور صورت گرفت

کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ووشوکاران زنجانی

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان از کسب پنج مدال طلا، یک نقره و پنج برنز در مسابقات قهرمانی جوانان کشور توسط ووشو کاران زنجانی خبر داد.

کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ووشوکاران زنجانی

رامین موحدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، از کسب یک مدال برنز در مسابقات قهرمانی بانوان که در استان قم برگزار شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: مهناز مقدم در وزن 52- کیلوگرم در بخش ساندا این مسابقات که انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی بود، موفق به کسب  مدال برنز شد.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان به حضور تیم 30 نفره‌ای از زنجان برای شرکت در مسابقات رده‌های سنی قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: در این مسابقات از استان زنجان ووشوکاران در تیم‌های دیگر استان‌ها نیز حضور دارند.

موحدنیا با بیان اینکه به دلیل حضور ملی‌پوشان رده‌های سنی و استعدادهای جدید، این مسابقات کیفیت بالایی دارد، تصریح کرد: در این مسابقات تا این لحظه موفق به کسب پنج مدال طلا، یک نقره و پنج برنز شده‌ایم.

وی در تشریح این عناوین اظهار داشت: حامد رضایی دو مدال طلا، محمد حسینی دو طلا، امیرحسین سلطانی یک طلا و حسام فرضی یک مدال نقره و امیرحسین سلطانی، حسام فرضی، آیدین سهرابی سه مدال برنز در بخش تالو و همچنین در بخش ساندا نیز دو مدال برنز توسط پژمان اکبری و جاوید خلجی کسب کردیم.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان با اشاره به اینکه لیگ جوانان کشور پنج سال است که به طور منظم برگزار می‌شود، اظهار داشت: برگزاری این لیگ تاثیر بسیار خوبی بر روی کیفیت این مسابقات گذاشته است.

موحدنیا تاکید کرد: حضور 34 تیم از کل کشور که دو تیم از تهران و یک تیم از کیش هم در این مسابقات حضور دارند نشان‌دهنده افزایش اقبال و تاثیر این ورزش در جامعه بوده است.

انتهای پیام/2308/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول