اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

«کلینیک ویژه تخصصی بزرگ» در همدان کلنگ‎زنی شد

احداث کلینیک ویژه تخصصی بزرگ دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی شد.

«کلینیک ویژه تخصصی بزرگ» در همدان کلنگ‎زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز کلینیک ویژه تخصصی بزرگ دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور معاون استاندار، فرماندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کلنگ‌زنی شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ایجاد کلینیک تخصصی در کشور آغاز شده و کار احداث این کلینیک‌ها در شهرستان‎ها در حال انجام است، اظهار کرد: «کلینیک تخصصی بزرگ» از آن جهت عنوان «بزرگ» را گرفته که فقط در کشور دو کلینیک از این نوع در کشور داریم.

رشید حیدری‎مقدم با بیان اینکه در این مرکز خدمات جامع‌تری به مردم ارائه خواهد شد در ادامه زیربنای این پروژه را 3 هزار و 880 متر در چهار طبقه دانست و گفت: اعتبار ساخت این پروژه 85 میلیارد ریال به جز تجهیزات است.

وی با بیان اینکه در این مرکز 64 مطب تخصصی و فوق تخصصی ایجاد می‌شود، خاطر نشان کرد: برای این مکان 10 مطب دندان‌پزشکی دیده شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه در طرح تحول سلامت 4.5 میلیارد تومان برای این پروژه دیده شده است، گفت: سال آینده نیز 4.5 میلیارد تومان به این کلینیک اختصاص خواهد یافت.

وی از بهره‌برداری پروژه مورد نظر در بهمن 95 خبر داد و افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر این مرکز در اختیار مردم قرار گیرد تا از خدمات آن بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان نیز با بیان اینکه 37 سال از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد، اظهار کرد: در این 37 سال مردم به خوبی پای انقلاب ایستاده‌ و توطئه دشمنان را سرکوب کرده‌اند.

رضا قیاسی با بیان اینکه امروز ایران به موقعیت بزرگی دست یافته که شاهد توسعه کشور خواهیم بود، در ادامه با اشاره به کلنگ‌زنی کلینیک ویژه تخصصی بزرگ در شهر همدان، گفت: کار بزرگ را انسان‎های بزرگ انجام می‌دهند و مردم همدان شایسته این نوع خدمات‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه احداث این پروژه یکی از اقدامات ارزشمند خواهد بود که دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی آن را پیگیری می‌کنند، خاطر نشان کرد: اجرای طرح تحول سلامت کار بزرگی بود که در راستای حفظ شئون و کرامت مردم محقق شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه مردم استحقاق اجرای این طرح را داشتند، گفت: با اجرای این مهم 270 میلیارد تومان به جیب مردم برگشته است.

وی با بیان اینکه 340 هزار نفر از طرح تحول سلامت در استان بهره‌مند شده‌اند، افزود: 25 هزار زایمان طبیعی از زمان اجرای این طرح در استان انجام شده است.

قیاسی با بیان اینکه در دهه فجر امسال 514 پروژه بزرگ و کوچک را با اعتبار 350 میلیارد تومان در برنامه داشتیم، گفت: در این مدت 73 پروژه با اعتبار 70 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده است.

انتهای پیام/89026/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول