اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رباط کریم:

سد معبر پیاده‌روهای شهر نقض آشکار حقوق شهروندی است

شهردار رباط کریم اشغال پیاده‌روها توسط کسبه و دست‌فروشان را نقض آشکار حقوق شهروندی و مصداق بارز سد معبر عنوان و بر رعایت قانون در هر شرایطی تأکید کرد.

سد معبر پیاده‌روهای شهر نقض آشکار حقوق شهروندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، مسعود مختاری عصر امروز در جمع مدیران و مسئولین حوزه خدمات شهری اشغال پیاده‌روها توسط کسبه و دست‌فروشان را نقض آشکار حقوق شهروندی و مصداق بارز سد معبر عنوان و بر رعایت قانون در هر شرایطی تأکید کرد.

وی اظهار کرد: ایجاد سد معبر علاوه بر مشکل در تردد و عبور شهروندان در استفاده از پیاده‌روها، تأثیر منفی ‌در سیما و منظر شهری خواهد داشت.

شهردار رباط کریم بیان کرد: پیاده‌روها حریم امن شهروندان و استفاده‌کنندگان از آن است و هیچ صنفی حق اشغال پیاده‌رو و برهم زدن این حریم امن را به بهانه‌های مختلف ندارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کسبه با اطلاع‌رسانی‌های صورت‌گرفته نسبت به رفع سد معابر عمومی با شهرداری رباط کریم همکاری مناسبی دارند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از صنوف، دست‌فروشان و فروشندگان دوره‌گرد با اشغال معابر عمومی مشکلات متعددی برای شهروندان فراهم می‌آورند.

مختاری به پارک خودروهای شخصی در پیاده‌روها و معابر عمومی اشاره کرد و گفت: متأسفانه در بسیاری اوقات شاهد پارک خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روها و معابری که مورد استفاده عموم است هستیم و امیدواریم که عزیزانمان در مجموعه راهور شهرستان به این امر نیز توجه ویژه‌ای داشته‌باشند.

شهردار رباط کریم در پایان ضمن دستور ویژه برای پیگیری و رسیدگی به موضوع سد معبر عمومی در شهر رباط کریم متذکر شد: همه ما موظف هستیم به حقوق همدیگر احترام گذاشته و از معابر و اموال عمومی مانند پیاده‌روها، پل‌های عابر پیاده، پارک‌ها، مکان‌های ورزشی، مکان‌های عمومی و تفریحی، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس حفظ و نگهداری کنیم.

انتهای پیام/3154/گ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول